CRÍTICAS

El PSOE de Vilardevós critica el sueldo del teniente de alcalde

Para el portavoz socialista, "estes non son tempos para que os segundos cobren por un traballo que nós entendemos que non se fai".

El portavoz del grupo socialista en el Concello de Vilardevós, Julio Prada, criticó ayer a través de un comunicado que el gobierno municipal haya decidido poner un sueldo al teniente de alcalde. La decisión se adoptó en el transcurso del último pleno extraordinario y contó con el apoyo del Grupo Popular, que ostenta la mayoría en la Corporación municipal. Para el portavoz socialista, "estes non son tempos para que os segundos cobren por un traballo que nós entendemos que non se fai".

Señala más adelante Juan Prada que "levamos cinco anos de goberno do PP en Vilardovós e seguimos vendo como a nosa casa, as casa do Concello non da solucións aos problemas dos veciños, seguimos vendo como hai máis do mesmo e sobor de todo, seguimos vendo como hai a quen esto da política lle vai a ir moi ben".

El alcalde de Vilardevós, Manuel Cardoso, reconocía que su teniente de alcalde va a percibir una retribución mensual líquida de 1.100 euros, un sueldo que considera plenamente justificado. "Cobra porque está traballando, pasa todo o día revisando obras e dirixindo aos operarios", asegura Cardoso, quien pone como ejemplo que hace algúntiempo "botou seis días na montaña do concello, supervisando as obras de acometida de auga a un pobo". Afirma el regidor que "todo aquel que traballa ten dereito a cobrar, pero a oposición entendeu doutra forma e pode opinar o que queira".

Te puede interesar