Los vecinos de Feces de Abaixo echan en falta una vieja noria

pozo noria feces desaparecida
photo_camera El pozo donde se encontraba la noria, destrozado tras usurparla.
Este elemento patrimonial estaba valorado en 60.000 euros

Los vecinos de Feces de Abaixo y los amantes del patrimonio comarcal echan en falta una vieja noria, valorada en 60.000 euros, desde el pasado mes de marzo. Tras casi dos meses, algunos interesados y vecinos aseguran que están pensando en denunciar su desaparición ante la Guardia Civil debido al valor que esta tiene. 

Hace más de un año, un experto verinés en esta materia, Adolfo Rolán ya reclamaba al Concello de Verín, Ministerio de Fomento, Camiño de Santiago que cuidaran de este elemento, que estaba ubicado en en la parroquia de Feces de Abaixo (Verín), cerca del kilómetro 197396 del Camiño de Santiago.

“Esta noria estaba en Mandín no seu día, o cambio de lugar foi produto das expropiacións correspondentes para construír a autoestrada. Os compradores da noria no seu día colocárona fora de lugar e argumentaron que ía estar ben situada e arranxada, algo que quedou en nada”, anotaba en dicha reclamación Rolán.

Tal fue el olvido por parte de las administraciones de la existencia de esta noria, abandonada en un espacio que iba a ser un área recreativa de Feces de Abaixo hace años, que desapareció: “Alguén a tivo que roubar, é unha pena porque era un ben valioso que podía ser aproveitado para contar o pasado”, señalan vecinos de este núcleo poblacional fronterizo. “Tan cerca un aparello desta categoría, podíase aproveitar para facer andainas con estudantes e público xeral, para explicar o seu uso, pero xa é demasiado tarde”, lamenta Rolán, interesado por esta noria. 

Te puede interesar