El ‘apagón’ analógico de televisión en Boborás se retrasa hasta el final de enero

Los vecinos de las parroquias de Albarellos y Cardelle, en el municipio de Boborás, no dispondrán de recepción de la Televisión Digital Terrestre (TDT) hasta la última semana del mes actual. La teniente de alcalde, Eva Pardo, señala que ‘aínda que o apagón analóxico está previsto para o vindeiro luns na provincia, retrasarase en Boborás ata o periodo comprendido entre os días 26 e 31 de xaneiro, debido a existencia de zonas en sombra’.

En el caso de Albarellos, la mayoría de sus habitantes ya reciben la señal de TDT, ‘pero hai alguns fogares onde aínda non se sintoniza xa que os seus receptores dependen dos postes repetidores de Avión e Leiro, que non estarán adaptados ó novo sistema ata a derradeira semana de xaneiro’, explica Eva Pardo. Por otra parte, la situación orográfica de Cardelle imposibilita la llegada de ondas, ‘e os veciños terán que instalar nos seus fogares antenas parabólicas se desexan acceder a TDT’, añade la edil ‘popular’.

Reunión Debido a este problema, el equipo municipal de gobierno de Boborás está sopesando la viabilidad de conceder una ayuda económica a los usuarios de Cardelle que quedan fuera de la cobertura de TDT. ‘Por elo convocamos a tódolos veciños destas localidad a unha xuntanza que se celebrará a partires das 11.00 horas de hoxe no local social’, comenta Eva Pardo.

Te puede interesar