Las averías en el abastecimiento obligan a un pueblo de Boborás a beber agua embotellada

LR- Los vecinos de la parroquia de Moldes, en el municipio de Boborás, sufren continuos cortes en el suministro de agua debido a roturas en la red de abastecimiento que acaban de estrenar. ’Chamamos á oficina da concesionaria pero non respostou ninguén,  e o problema é que auga dos puzos non é potable porque aínda  carecemos de saneamento’, señaló un vecino. El alcalde Cipriano Caamaño comenta que ’se teñen queixas que as denuncien, pero o Concello non ten ningunha responsabilidade’.

La canalización del abastecimiento de agua a la localidad de San Mamede de Moldes rompió en la madrugada del pasado martes, concretamente en las inmediaciones de la carretera que comunica esta parroquia con la capitalidad municipal de Boborás. Ello trajo como consecuencia que los vecinos de las viviendas de los núcleos de Moldes y Paradela se quedasen sin suministro desde primeras horas de la mañana hasta el mediodía de ayer, miércoles.

’Non é a primeira avaría que se rexistra nos últimos meses dende que instalaron as novas tuberías, e tampouco cremos que sexa a última’, indica un vecino de la zona. Añade que ’non podemos lavar as mans nin ducharnos, e tampouco dispor de auga de bebida para xantar ou cenar’. Y explica que ’nos pobos desta parroquia carecemos de acometidas de saneamento e, polo tanto, a salubridade dos puzos que hai nalgunhas casas non está garantida’.

Concesionaria

Además, la población -que en invierno suele rondar los 30 vecinosse ve incrementada en esta época del año con la llegada de emigrantes para pasar las vacaciones y visitar a sus familiares. ’Esta xente que vén non está acostumada a pasar sen agua potable, e temos que recurrir a mercar botellas nas tendas e supermercados’. Los vecinos  intentaron ponerse en contacto con la empresa concesionaria del abastecimiento, ’pero no teléfono da oficiña que teñen en Boborás nunca hai resposta’.

Según indicaron fuentes de la empresa (Geseco), las averías se producen por bajadas de presión durante la noche, ’cando o consumo nas vivendas disminúe, pero iso sucede en calquera rede de aguas’. Añaden que ’a rotura na estrada entre Moldes e Boborás xa foi arranxada e xa anunciaramos que ibamos suministrar a auga ó mediodía para tódolos veciños do pobo’.

 

Te puede interesar