El BNG de Carballiño considera que los sueldos del Concello son demasiado bajos

El representante del BNG en la comisión de personal del Concello de Carballiño, Bernardo García, ha dirigido un escrito al alcalde advirtiéndole sobre una serie de anomalías que a en su opinión es necesario corregir y, por cuyo motivo, le insta a convocar la Mesa de Negociación, ‘a fin de consensuar todas as melloras posibles para os traballadores e consecuentemente para dar mellores servizos ós cidadáns’, señala el concejal.
Al respecto, afirma que la confección de las nóminas presenta errores y que no se pagan inmediatamente al vencer cada mes, ‘ocasionando gastos ós traballadores que deben facer frente a algunha hipoteca’, indicó el nacionalista.

Por otra parte, Bernardo García también asegura que la paga de trienios, en muchos casos, acumula un retraso de cuatro meses, sin que se faciliten explicaciones convincentes por la demora. Asimismo, añade que ‘o número de baixas é desproporcionado debido ó mal ambiente laboral existente, nalgúns casos producíndose presións que faciliten a chegada de xente afín ó grupo de goberno’. En el mismo sentido, insiste en que se hacen contrataciones sin avisar a la oposición y que ‘os soldos que se pagan no Concello do Carballiño son dos máis baixos da provincia entre os concellos da súa categoría’.

Te puede interesar