El BNG considera inútil el gasto de 18.000 euros para la auditoría

El balance de la deuda del Concello de Carballiño que ha sido comprobado por el BNG tras la realización de la auditoría es similar al hecho público por el grupo socialista en la Corporación, y asciende a tan sólo 1,2 millones de euros. Un dato que constrasta con los 2,9 millones de saldo negativo que anunció el alcalde 'popular', Argimiro Marnotes.
'Nós mantivemos unha xuntanza cos técnicos da empresa auditora e comunicáronnos uns datos reais que non teñen nada que ver cós do grupo de goberno', aseguró ayer Áurea Francisco, portavoz municipal del BNG. Según ésta, la deuda a proveedores es de 3,4 millones de euros y la bancaria de 3,9 millones, sumando así 7,3 millones de euros el saldo acreedor. Por otra parte, la edil del BNG afirma que los auditores reconocieron 2,9 millones de euros que están pendientes de cobro por parte del Concello y 3,2 millones líquidos en caja, es decir, que la cuenta de deudores alcanza los 6,1 millones de euros.

En consecuencia, Áurea Francisco apunta que 'a débeda real municipal era de tan só 1,2 millóns de euros a 30 de xuño do pasado ano', fecha tope del análisis de la auditoría, que tuvo como fecha de inicio el 1 de enero de 2007. Así, los nacionalistas consideran que 'os 18.000 euros que custa a auditoría gastáronse inútilmente, xa que os datos que aporta son os mesmos que reflexou o informe do servicio municipal de Intervención'.


REMANENTE

El BNG también hizo referencia a los tres millones de euros de recibos impagados al Concello que ya prescribieron, 'e que non están rexistrados todos entre 2007 e 2011, senón que chegan ata o ano 1990', manifestó la portavoz en la Corporación. Por su parte, Argimiro Marnotes reiteró que 'a débeda do Concello é de 2,8 millóns a provedores e catro millóns ás entidades financieiras, xa que non hai tal remanente en caixa coma di a oposición'. El regidor carballiñés se pregunta 'de ónde sacaron PSOE e BNG os datos'.

Te puede interesar