El alcalde en funciones considera que ’non é necesaria, porque o presuposto que presentamos é claro’

El BNG se cuestiona la necesidad de auditar las cuentas del Concello que reclama el PP

La realización de una auditoría de las cuentas municipales de Carballiño era un punto básico en los programas de PP y BNG para las elecciones de mayo del pasado año. Pero mientras los nacionalistas centran su atención en la deuda a acreedores y se muestran remisos a dar el paso, los ’populares’ están dispuestos a adelantarse en la solicitud formal para la fiscalización, ’que abarcaría tódolos departamentos do Concello’. El alcalde en funciones, José Antonio Barge, opina que ’as contas están moi claras’.
Los dos grupos municipales de la oposición de Carballiño (PP y BNG) mantienen posiciones diferentes sobre el modo y el contenido de una auditoría económica del Concello, que ambas formaciones incluían como punto fundamental en sus respectivos programas para las elecciones de mayo de 2007.

Y en la sesión plenaria de debate de los presupuestos de este año, celebrada el pasado día 19, el portavoz ’popular’, Argimiro Marnotes, instó al nacionalista Manuel Amil a ’deixarse de falar tanto da auditoría e solicitala dunha vez ante a Corporación’. El concejal del PP incluso adelantó que ’se vos non presentades unha moción neste sentido, terémola que presentar nós’. En el fondo, quedaba el poso de la abstención del BNG para dar vía libre a las partidas presupuestarias, a pesar de las críticas de Amil sobre la deuda del Concello con los acreedores.

Al respecto, el portavoz nacionalista apunta que ’o grupo de goberno facilitounos a relación de acredores e cantidades que se lle adeudan, e que nós pedíramos en novembro’. Manuel Amil asegura que ’nós estamos investigando este listado, porque hai cantidades que non se axusan ó que se reclama’. En el caso de no aclarar esta situación, el BNG solicitaría la auditoría, ’pero só vencellada ó tema dos acredores, xa que non temos porque dubidar dos balances e dos créditos bancarios’, indica el portavoz.

Sin embargo, Argimiro Marnotes cree que ’ademais da débeda ós proveedores, na auditoría tamén haberá que comprobar se os contratos de obras e as execucións de proxectos se fixeron correctamente’. El portavoz del PP considera que ’hai que ir a unha auditoría externa, e non ten sentido que un partido político -en alusión al BNGse encargue da fiscalización’. Marnotes recuerda que ’no goberno de coalición entre socialistas e nacionalistas, en 1995, acordouse facer unha auditoría global das contas do Concello, e nós non temos por que pasar por menos’.

Liquidez

Por su parte, el alcalde en funciones, José Antonio Barge, considera que ’unha auditoría nin é necesaria nin tampouco dispoñemos de liquidez suficiente para afrontar ise gasto’. En el mismo sentido, el regidor eventual socialista apunta que ’penso que as contas están o suficientemente claras para tódolos cidadáns, e o balance económico do Concello é positivo’.


Te puede interesar