Los comerciantes carballiñeses reciben 50.000 euros de los fondos europeos para modernizar sus establecimientos

El programa Feder de la Unión Europea invita al colectivo de comerciantes de Carballiño a presentar proyectos de modernización de sus establecimientos, que recibirán una cantidad global de 50.000 euros. El concejal de Comercio, Manuel Dacal, señaló que ‘un técnico contratado polo Concello asesosará ós interesados na tramitación destas axudas’.
La Unión Europea, a través de los fondos de desarrollo (Feder), facilita a los propietarios de comercios de Carballiño la concesión de ayudas económicas para la reforma de sus locales, a través de un convenio firmado por Concello y Diputación.

Según explicó el concejal de Comercio y Turismo, Manuel Dacal, ‘o obxectivo destas subvencións é que os comerciantes poidan modernizar os seus establecementos, e para elo teñen que presentar os correspondentes proxectos’.

El montante global contemplado para contribuir a obras de acondicionamiento y equipamiento es de 50.000 euros, ‘tendo en conta que cada local só pode presentar un orzamento máximo de 10.000 euros, e a subvención non excederá tampouco do 50% desa cantidade’, apuntó el edil socialista.

Manuel Dacal adelantó que ‘un técnico contratado polo propio Concello carballiñés vaise encargar do asesoramento ós donos dos comercios co fin da tramitación dos documentos que precisen para solicita-las axudas’.

El concejal de Comercio comentó que ‘esta novidade xa foi comunicada ó presidente da Asociación de Comerciantes, se ben o apoio municipal tamén se extende ós propietarios non afiliados a esta entidade’.


Te puede interesar