El Concello carballiñés instalará en Xantar una ’caldeira’ para degustación de pulpo

La presencia institucional de Carballiño en la feria gastronómica Xantar se limitará a participar en la caseta que instalará en la sede de Expourense la Mancomunidade Turística Terras do Avia, que integran también los municipios de Boborás, Leiro y Ribadavia, entre los días 4 y 9 del próximo mes de marzo.
Este extremo fue confirmado ayer por el concejal de Turismo carballiñés, Manuel Dacal, que también anunció la ausencia de los empresarios de la Asociación de Hoteles de Carballiño y su tradicional restaurante, tal y como éstos habían adelantado a este diario la pasada semana. En cambio, el Concello de Carballiño instalará ’unha caldeira para coce-lo polbo xunto á caseta de Terras do Avia co obxectivo de celebrar degustacións para tódalas persoas que nos visiten’, comenta el concejal socialista.

El problema que se le plantea a los técnicos de la mancomunidad turística ’é o sistema de extracción de fumes e olores que vai produci-la caldeira no recinto, xa que a caseta colocarase no centro do recinto feiral’. Manuel Dacal apunta que ’vaise estudiar a colocación dunhas tuberías con saída ó exterior a fin de eliminar na medida do posible os gases da cocción do polbo’.

Te puede interesar