El portavoz del PP, Argimiro Marnotes ,señala que “o alcalde está a inflar a plantilla'

El Concello debe regularizar a doce empleados eventuales

Trabajadoras municipales en el departamento de Servicios Sociales. (Foto: Martiño Pinal)
La visita de un equipo de inspección del Ministerio de Trabajo a las oficinas de la Casa do Concello de Carballiño en diciembre detectó la situación irregular de 12 trabajadores, e instó al equipo de gobierno municipal a regularizar su contratación laboral.
Los inspectores estatales comprobaron que estos empleados, entre ellos administrativos, agentes de promoción de empleo e incluso profesores del Conservatorio Municipal de Música, habían sobrepasado los tres años continuados como contratados eventuales, “e nestes casos, a normativa laboral vixente obriga a súa incorporación como indefinidos”, señala el alcalde carballiñés, Carlos Montes.

El regidor apunta que “houbo que elaborar un decreto da alcaldía a fin de autorizar o paso destas 12 persoas a traballadores indefinidos, xa que de non facelo así a Inspección de Traballo abriría un expediente administrativo ó Concello, que repercutiría en sancións económicas”.

El portavoz del PP en la Corporación, Argimiro Marnotes, manifestó que “aínda non atopamos a comunicación deste decreto, pero é evidente que o señor alcalde está a cometer unha irregularidade tras outra na Concellería de Persoal que asumiu o pasado mes de novembro”. El edil “popular” asegura que “asinar este tipo de resolucións é buscar a legalidade en algo que non é máis que un xeito irregular de inflar a plantilla de funcionarios e perosal laboral, cando o propio grupo de goberno iniciou un plan de saneamento económico no que se contempla a amortización dos postos de traballo que quedan vacantes por xubilacións”.

Argimiro Marnotes recuerda que “este decreto de contratación é similar ó asinado por Carlos Montes en decembro de 2006, antes das eleccións municipais do ano seguinte, polo que máis de 20 traballadores eventuais pasaron a indefinidos, e que nós denunciamos ó traverso dun expediente de lesividade que foi aprobado pola Corporación e que aínda está pendiente de ser aberto polo señor alcalde”.

Méritos
Este mes está previsto que un tribunal valore los méritos de los aspirantes a la nueva plaza creada de responsable de la brigada de obras, que deberá poseer la titulación de ingeniero técnico. El que la desempeñe se encargará de coordinar la labor de los operarios en trabajos de infraestructura y de la elaboración de pequeños proyectos de abastecimiento y saneamiento en el municipio.

Las cifras

La plantilla

Son las personas que integran el conjunto de la plantilla, de las cuales 25 son funcionarios, 44 laborales fijos y 88 eventuales (12 de ellos afectados por la insepcción).
14
Recientemente, el equipo municipal de gobierno convocó un concurso de selección para cubrir puestos eventuales en tres departamentos.

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