O Carballiño

Espazo Común de Piñor insta a limpiar escombro de un vial

O Carballiño

CONCELLO

Espazo Común de Piñor insta a limpiar escombro de un vial

Espazo Común exige al alcalde que se retiren los restos de las obras que se dejaron sobre un camino en Cales. El regidor indica que ya avisaron a la empresa contratada para que lo solucione

El grupo municipal Espazo Común de Piñor reclama al alcalde la retirada del escombro depositado en un camino de Cales. Señala que el vial está próximo a la capilla de Santiago, por cuyo motivo considera que "ademais dun nulo respecto polo patrimonio cultural transitar polo camiño supón un perigo para as persoas e o gando".

Según apunta este grupo de la oposición, el Concello de Piñor asfaltó durante la pasada semana las calles de Cales, financiadas las obras dentro de los planes provinciales de la Diputación provincial que también se encargó de su adjudicación. Se trata de un camino que "aínda conserva un bo tramo do mesmo empedrado con antigas lousas de granito", matiza el portavoz de Espazo Común, Francisco Fraga. El concejal afirma que "a imaxe do mesmo non pode ser máis desoladora, coa tapa dos sumidoiros rota e desprazada, co firme removido polas máquinas, cheo de entullos, de plásticos, de ferranchos e mesmo de algunha que outra pila". Por ese motivo, este grupo exige la inmediata limpieza de este entorno.

El alcalde de Piñor, José Luis González, señala que "foi a empresa contratada pola Deputación a que depositou os restos da limpeza dos camiños que se asfaltaron, o concello non ten nada que ver", y añade que "a min avisoume onte un veciño e xa lle comuniquei á empresa que tiña que retiralos de alí e depositalos nun contenedor".

El regidor espera que la empresa responsable del estado del camino proceda a reparar los daños en próximos días.

Más en O Carballiño