Doce miembros del grupo de emergencias hacen guardias sin estar contratados

La Xunta de Galicia sólo ha contratado, de momento, a tres miembros del total de 15 que integraban el grupo de emergencias de Carballiño (Grumir). Así lo declaran los afectados en un comunicado a raíz de las declaraciones del portavoz municipal del Partido Popular, Argimiro Marnotes, en el sentido de que el contrato se le renovaría a todos. Esta afirmación, según los miembros del Grumir, ‘pode inducir a pensar ó pobo do Carballiño que segue a ter os mesmos niveis de seguridade que fai unhos días o cal, pese os esforzos de todos, non é certo por razóns obvias’.
Los contratos laborales concluyeron entre el 30 y 31 del pasado mes de diciembre. Los rumores apuntaban a que la Xunta reduciría el cuadro de personal de 15 a 12 trabajadores. ‘Posteriormente recibiuse un fax da delegación territorial en Ourense comunicando que as cousas continuarían como ata agora’, señalaron los afectados.

Tres contratos

Sin embargo, sólo se formalizaron tres contratos y ‘segundo a información facilitada pola Xunta de Galicia, os 12 restantes non se contratarán, polo menos, ata marzo’.

Pese a la situación, y a petición del alcalde de Carballiño, Carlos Montes, ‘decidimos seguir facendo gardas voluntarias (na medida das posibilidades) para non abandoar a súa sorte á xente do Carballiño e para intervir exclusivamente nas emerxencias que se poidan producir ata que volvamos a ser contratados’, matizaron los que ahora son voluntarios.

Al respecto, concluye el comunicado del Grumir: ‘Esiximos dunha vez por todas a estabilidade laboral dun servizo esencial como é o Grumir e o seu traballo de atención ás emerxencias’, añadiendo que la población debe ser consciente de que el servicio se presta durante las 24 horas del día.

Te puede interesar