Espazo Común teme por la futura área industrial

El actual parque empresarial de Carballiño (ARCHIVO)
photo_camera El actual parque empresarial de Carballiño (ARCHIVO)
El alcalde de Maside recuerda que el proyecto tiene los informes favorables

El grupo municipal Espazo Común de Carballiño pone en duda que se pueda ejecutar el proyecto de ampliación del parque empresarial hacia el municipio de Maside. Con tal motivo presenta una moción al pleno para que el Concello “faga público o proxecto presentado e as obxeccións postas pola Xunta”, y además que “se estableza urxentemente un plan alternativo ante o máis ca posible rexeitamento da proposta remitida”. 

En ese sentido, asegura que “o estudo ambiental estratéxico remitido pola propia Xunta, establece unha serie de problemáticas de moi difícil solución. Case todas elas relacionadas co río Arenteiro e o río Varón”. Añade que el escaso caudal del principal río de la comarca “é unha evidenciá á luz dos informes oficiais da Confederación Hidrográfica”.
Asimismo, se refiere al riesgo de producir inundaciones al afectar la propuesta “ás escorrentías naturais da agua que tampouco foi tido en conta á hora da redacción do proxecto”.

Sin embargo, el alcalde de Maside, José Manuel Iglesias, declara que esas afirmaciones “non son certas” y apunta a que todos los informes son favorables. El regidor matiza que “Maside ten dereito a esa agua e eles non son quen para dicir que non o van a autorizar”, insistiendo en que el proyecto únicamente está pendiente de la legalización de la captación y de los vertidos por parte de la Confederación Hidrográfica Miño-Sil y que “para eso se fixo a mancomunidade”. 

La captación nunca ha sido legalizada y una vez se realice este trámite quedará autorizada con el caudal que ha marcado la Confederación Hidrográfica para el futuro parque. “No caso de que fose necesario, máis caudal pediríase”.

Te puede interesar