Su presidente señala que la conselleira, que eludió acudir al encuentro anual, 'reduxo en 60.000 euros a axuda á nosa asociación'

Fademga critica los recortes y la falta de apoyo de la Consellería de Benestar

Cientos de socios y familiares de Fademga se reunieron en Carballiño. (Foto: FOTOS:JOSÉ PAZ)
El parque municipal de Carballiño acogió en la mañana de ayer la XVII Convivencia Familiar de la Federación de Asociaciones de disminuidos psíquicos de Galicia (Fademga)-Special Olympics, que reunió a más de mil personas procedentes de las distintas asociaciones gallegas y de la vecina Asturias.
El acto dio comienzo en torno a las once de la mañana, con la intervención del presidente de Fademga, Eladio FernándezPérez, que en su discurso de bienvenida criticó la actuación de la Consellería de Benestar de la Xunta de Galicia, señalando que 'nos borradores do presuposto non quería financiar o proxecto Special Olympics' y que al final 'reduxo en 60.000 euros a axuda económica á nosa asociación'. Fernández Pérez añadió que 'se hoxe vivimos organizativamente é, unha, porque o que facemos é recoñecido pola sociedade, e outra, moi importante, gracias ó apoio das persoas que representan nos órganos de decisión e institucionais ó PP', en alusión a iniciativas como la del alcalde de Carballiño, que acogió esta convivencia.


BENEFICIARIOS

El presidente de Fademga-Special Olympics recordó que 'a nosa asociación xestiona a día de hoxe varios centros de atención temprá, residencias para persoas con falla de autonomía, pisos tutelados, centros especiais de emprego... De todos estes servizos son beneficiarias máis de 5.000 persoas con discapacidad intelectual e 11.000 familias, que teñen para atender as necesidades dos seus fillos a máis de 1.500 profesionais', una labor que Fernández Pérez quiso dejar claro que no responde 'ós privilexios que, segundo a Secretaría Xeral para Dependencia, ten o noso colectivo, nin o feito de ser un sector favorecido, como din a conselleira de Benestar, Beatriz Mato, sinon ó traballo de moitas familias o longo dos 50 anos de historia de Fademga para conquerir os dereitos que os nosos fillos teñen'.

El delegado provincial de la Xunta de Galicia, Rogelio Martínez, que habló a continuación, pidió disculpas 'pola ausencia da conselleira de Traballo e Benestar' -cuya presencia al acto se había anunciado, aunque finalmente no se produjo- y añadió que le transmitiría 'as reclamacións eiquí expresadas', al tiempo que aseguraba que 'a partida para fins sociais é igual que a do 2012'.

El alcalde de Carballiño, Argimiro Marnotes, destacó la organización y 'el interés que tenemos en Carballiño de seguir albergando las celebraciones de este colectivo, que nunca debieron abandonar nuestro parque municipal'.

Actuaciones musicales, comida de confraternidad y concursos de repostería, así como diversas actividades de ocio completaron la jornada lúdica de Fademga.

Te puede interesar