La prolongación del Eixo do Ribeiro registró seis accidentes en sólo 10 días

La mejora de la carretera entre Cea y Lugo estará finalizada en el plazo de año y medio

El mal estado de la carretera que comunica Cea (Ourense) y A Barrela (Lugo), sigue provocando accidentes. Usuarios de este vial registraron en los últimos días un total de seis accidentes por salidas de vía y con desperfectos para los vehículos, aunque sin heridos. Fuentes de Política Territorial apuntaron que ’as obras deberán ser executadas nun prazo non superior ó ano e medio’.
La carretera autonómica OU-901 ha registrado en los últimos 10 días un total de seis accidentes en el tramo de 10 kilómetros entre las localidades de A Grela, en el municipio ourensano de San Cristovo de Cea, y A Barrela, en el lucense de Carballedo. Un número de siniestros que precisamente coincide con los recogidos por la Jefatura Provincial de Tráfico durante 2007.

’Non houbo que lamentar desgracias personais, pero tódolos sinistros producíronse por saídas de vía e con importantes danos para os vehículos implicados’, señalan usuarios habituales de este vial, que sirve de prolongación del Eixo do Ribeiro. ’Esta estrada convírtese nun calvario para os automobilistas e os veciños das comarcas de O Ribeiro, Carballiño e Chantada que teñen que percorrela a cotío’, apuntan.

Y recuerdan que ’nos últimos 20 anos sucedeu un número moi elevado de accidentes, alguns mortais e con feridos moi graves e incluso atropelos, ocasionados polo estreito da calzada e o gran desnivel existente con respecto das cunetas, curvas e mal estado do firme’. Por estos motivos, los ciudadanos afectados reclaman de la Consellería de Política Territorial ’que fixe os prazos de execución do proxecto que anunciaron no pasado mes de marzo para a mellora desta estrada, xa que non foron concretados debidamente, e o mesmo delegado provincial non puido asegurar que se cumplan as previsións de inversión, xa que o departamento autonómico tan só consignou 600.000 euros para iste ano’.

Al respecto, fuentes de Política Territorial apuntaron que ’as obras de reforma da estrada OU-901 foron licitadas o 25 de marzo, xustamente hai un mes, e con toda seguridade xa serán adxudicadas en maio’. Las mismas fuentes aclaran que ’nas bases da licitación fíxase para as empresas un máximo de 20 meses para a execución do proxecto’.

Ello no es óbice para que ’a que finalmente resulta gañadora do concurso presente un prazo máis reducido para acomete-los traballos, e istes poidan rematarse en 18 ou 15 meses, dependendo da axilidade operativa da firma adxudicataria’.

Así, las obras de mejora de la carretera entre Cea y A Barrela podrían ser inauguradas antes de finales de 2009.

Te puede interesar