Servicios

Personas con discapacidad solicitan un local al Concello de Carballiño

Lorena Rodríguez, José Barrosa. Carmen Messina, Clara Fernández, y Iago de Juana, de Asdifica.
photo_camera Lorena Rodríguez, José Barrosa. Carmen Messina, Clara Fernández, y Iago de Juana, de Asdifica.
La entidad Asdifica paga varios alquileres para la prestación de servicios en distintos espacios

LaAsociación de Persoas con Discapacidade Física e Orgánica do Carballiño e Comarca (Asdifica) solicita al Concello de Carballiño un local para desarrollar sus actividades terapéuticas. "Levamos varios meses facendo un importante esforzo na procura dun avance fundamental para a consolidación deste colectivo que é o principal apoio ás máis de 100 persoas desta comarca ás que prestamos diferentes servizos", apunta la directiva.

La entidad se ve obligada a utilizar distintos espacios al no disponer de uno adecuado en el que puedan confluir todas las actividades. De esta forma, en un garaje alquilado guardan el material y están pagando una clínica para poder acceder a fisioterapia y empezar con asistencia psicológica; también recurren al Centro sociocomunicario  para la trabajadora social y orientación laboral, y además disponen de un local cedido por un grupo político en la Casa Consistorial, "pero para seguir medrando e ofrecer mellores prestacións precisamos dun espazo máis amplo e con mellor accesibilidade".

Además de fisioterapia y rehabilitación "facemos seguimento da situación dos usuarios durante un confinamento que se fai especialmente duro para persoas que xa habitualmente teñen que facer un gran esforzo de integración e socialización; organizamos cursos de habilidades sociais e estimulación cognitiva; temos servizo de psicólogo, de educación social, de traballo social, de orientación laboral...", explican los responsables de la asociación. Para ello, cuentan con la colaboración de la Federación Discafis y de la Confederación Cogami, además de tener en marcha proyectos con la ONCE o la Fundación La Caixa, entre otras entidades.

La técnica auxiliar de la asociación, Clara Fernández, asegura que el Concello les ha ofrecido algunas alternativas como la estación de autobuses, una casa en la estación de ferrocarril, una Casa do Pobo, en la fábrica de papel o un local en obras en la Praza Juan Corral Pajariño, "pero a día de hoxe, non se concretou ningunha das opcións", asegura, por cuyo motivo, "agardamos que á maior brevidade poidamos pechar unha ubicación definitiva na que temos previsto facer unha importante inversión de acondicionamento".

La edil de Asuntos Sociales, Guadalupe Sobrado, declaraba que el Concello está en la mejor disposición de ceder un local, "el alcalde les ofreció varias alternativas pero no eran adecuadas a sus necesidades por lo que seguiremos trabajando en ello".

Te puede interesar