El PP reclama “personal cualificado" para atender la Biblioteca Pública

El concejal de cultura, Diego Fernández, asegura que están estudiando un modelo de biblioteca más actual

El grupo municipal del PP de Carballiño solicita al Concello que la Biblioteca Pública sea atendida por personal cualificado. Aseguran los populares que la falta de personal especializado está provocando la pérdida de subvenciones. El portavoz de este grupo de la oposición, Argimiro Marnotes,  puntualiza que desde el 2012 siempre se obtuvieron ayudas que superaron incluso los mil euros, y que en 2015 ascendieron a 850 euros, para el desarrollo de diversas actividades. En ese sentido, manifiesta su preocupación en relación a la contratación de personal porque  "non parece que teña intención de contratalo", añadiendo que en 2016 "non obtivo ningunha axuda por este programa".

Marnotes señala que "en anos anteriores a Biblioteca estivo cuberta con persoal cualificado, pero na actualidade tanto pode ser un coordinador de deportes, un técnico de son, entre outros que, facendo o traballo de forma voluntariosa, non poderán satisfacer as necesidades nin cara o público nin o traballo interno desta instalación tan importante".

El concejal de Cultura, Diego Fernández, reconoció que la Biblioteca pública "está nunha situación temporal, xa que estamos estudiando o modelo adecuado para o funcionamiento dunha biblioteca moderna que volva atraer aos estudiantes que se foron a Ourense". Seña el concejal que "estamos pagando as consecuencias de moitos anos en que estiuvo totalmente desatendida e a deixaron nunha situación moi precaria, e eso é o que queremos cambiar, pero leva o seu tempo", puntualizó.

Te puede interesar