O PP solicitará a mellora de luces e mobiliario da vila de Carballiño

Iglesia de A Veracruz.
photo_camera Iglesia de A Veracruz.
La otra moción que pondrán sobre la mesa plenaria será la gestión del parque municipal de Carballiño

El Partido Popular de O Carballiño ya tiene preparadas las dos mociones que someterán a votación en el próximo pleno del Concello, que se celebrará el 28 de septiembre. 

Los populares locales, encabezados por Lino González, piden la reposición o arreglo del mobiliario urbano e iluminación. “Carballiño ten un problema que é a imaxe que se está dando da vila. Observamos o pasotismo e falta de organización do grupo de goberno, a tónica xeral da última lexislatura e do que levamos desta”, asegura González, quien trata con esta moción “de trasladar todo o que nos chega e o que nós mesmos observamos”. Los populares quieren que Carballiño sea un lugar “exemplo, ao que elixan para vivir, que atraia a xente, o que se di: un entorno agradable”.

Por ello, darán a conocer al grupo de gobierno el estado del mobiliario en la villa y parroquias. Pondrán como ejemplo de “ese abandono” la falta de iluminación, el deterioro del mobiliario urbano de los pueblos, como papeleras, contenedores, bancos, jardineras, fuentes o aceras. “Visto que vostedes non son quen de patear as rúas e preocuparse polo día a día dos veciños, facilitámoslle o traballo para que impulsen un plan de mellora no alumeado e no mobiliario”, solicitan desde el PP de O Carballiño.

La otra moción que pondrán sobre la mesa plenaria será la gestión del parque municipal. “Actualmente o parque sofre un severo abandono dende hai anos cunha nula xestión municipal”, consideran los populares, por lo que piden al Concello que se realice un plan de ordenación de los recursos del parque y otro plan rector de usos del parque, así como dotar al espacio de una brigada de obras múltiples y el arreglo del problema de la Casa das Barcias. “Este espazo está abandonado, o que significa un problema de inseguridade moi elevado”, añaden. 

Te puede interesar