Titulares de negocios denuncian el intrusismo llegado de Pontevedra

La venta “sin papeles' se introduce en Boborás

Entorno de la Casa do Concello, en la localidad de Boborás. (Foto: MARTIÑO PINAL)
La proximidad de Boborás con la provincia de Pontevedra, concretamente con Forcarei, ha favorecido en los últimos meses el desplazamiento de vendedores ambulantes a localidades del municipio ourensano, que compiten en ventas con los negocios legalmente instalados. Es el caso de la parroquia de Regueiro, donde Avelino Prado regenta un bar y una tienda, junto a la carretera N-541.

Este propietario señala que 'aquí veñen furgonetas con todo tipo de productos, dende pan e peixe ata patacas, viño, piensos e incluso tabaco, facéndonos unha competencia que non é legal, xa que non pagan ningún tipo de imposto ou taxa en Boborás'. Además, los vecinos de otras parroquias, como Feás y Albarellos, más alejadas, tienen detectada la presencia de vehículos donde sus ocupantes ofrecen distintas prendas de ropa.

ORDENANZA

'Esta é unha situación que non pode continuar e imos tomar medidas, presentando as pertinentes denuncias ante a Dirección Xeral de Transportes, para que unha inspección comprobe se os ambulantes teñen en regla a súa documentación, e tamén na Consellería de Industria', anuncia Avelino Prado, concejal del equipo de gobierno del Concello de Boborás. El problema, tal y como reconoce el alcalde, Cipriano Caamaño, 'é que non temos aprobada ningunha ordenanza municipal que regule a venda ambulante'.

El regidor añade que 'os propietarios de establecementos comerciais ou de hostelería están no seu dereito a denunciar, pero penso que a entrada de vendedores ambulantes tampouco lles fai moita competencia'. Caamaño confía en la próxima elaboración de una normativa para este tipo de actividades, tal y como existe en otras localidades de la provincia, como es el caso de Carballiño y Ribadavia.

Te puede interesar