La junta rectora asegura que dio permiso a las empresas para utilizar el entorno de As Cavadas

El vertido de escombros de obra en un monte enfrenta a vecinos de Partovia y comuneros

Un grupo de vecinos de la parroquia carballiñesa de Partovia denunciará ante la Consellería de Medio Ambiente a los comuneros de la localidad por ceder un terreno comunal para el depósito de escombros procedentes de obras. ‘Están botando terra e pedras ó carón do campo de fútbol e da sede da asociación, e os camións están a estraga-las pistas’, señalan. El secretario de la junta comunal, Víctor Tato, replica con que ‘se lle deu autorización ás empresas para os verquidos e dispoñemos de permiso para facelo’.
El campo de fútbol de As Cavadas, en el monte comunal de la localidad carballiñesa de Partovia, se está convirtiendo en un basurero desde que empresas de la comarca vierten a diario escombros procedentes de obras de construcción. Esta situación ha suscitado cierta polémica entre vecinos de esta parroquia y la junta de comuneros, ‘xa que non se convocou ningunha xuntanza para coñecer a nosa opinión’, señalan los afectados.

Y es que el paso diario de camiones desde la carretera OU-210 (Carballiño-Ribadavia) en dirección al comunal está causando graves molestias, ‘ademais de estragar as pistas de acceso e o propio terreo de xogo, nunha zona recentemente acondicionada e que acolle o local social da parroquia’.

Acondicionamiento Por este motivo, un grupo de vecinos de Partovia presentará ante la Consellería de Medio Ambiente una denuncia, ‘xa que a lei non permite botar escombros de obras, porque deben ser trasladados á planta de residuos da construcción existente na localidade de Vieite, no concello de Leiro, e que está homologada pola Xunta’. El secretario de la junta de comuneros, Víctor Tato, afirma que ‘démoslles autorización ás empresas para que depositen os materiais, que non son máis que terra e pedras, nunha beira do campo de fútbol e co obxectivo de facer un recheo no futuro’. El representante de los rectores del comunal indica que ‘estes verquidos non van continuar, xa que estamos a espera de que a Xunta elabore un proxecto de acondicionamento da zona’.

Víctor Tato asegura que ‘a xunta de comuneiros dispón dos permisos necesarios para que se poidan verter os residuos no entorno de As Cavadas’. Añade que ‘non se lles está cobrando nada ás empresas pola utilización do campo, tal e como se rumorea no pobo’.

REACCIONES

Los ‘populares’ solicitan medidas El grupo municipal del PP, a través del concejal Emilio García Nóvoa, ha presentado un escrito dirigido a la alcaldía solicitando la toma de medidas para evitar el vertido incontrolado de residuos en el comunal de Partovia. El edil ‘popular’ señala que ‘notamos certa desidia no Concello por soluciona-los problemas’.


Te puede interesar