El alcalde de Ribadavia reprende al jefe de Benestar por culparle del retraso en las mejoras del centro social

 Marcos Blanco. (Foto:   Archivo)
El alcalde de Ribadavia, Marcos Blanco, instó a la Xunta a la apertura de un expediente al jefe territorial de Traballo e Benestar por ‘facer política barata, absurda e demagóxica’ en una fiesta celebrada en el Centro Social de la villa. El regidor socialista criticó también que un 54% de alumnos de primaria se quedan sin ayudas de la Xunta para libros.
Una fiesta organizada con motivo de la Navidad en el Centro Social de Ribadavia fue el detonante para las críticas que el alcalde del municipio, Marcos Blanco, vertió ayer sobre la actitud del representante de la Consellería de Traballo e Benestar.

El regidor ribadaviense indicó que ‘o xefe de área deste depar tamento na provincia fixo referencia a existencia dunhas goteiras na sala de ximnasia do centro, indicando que non se podían arranxar porque o Concello non otorga a licencia urbanística correspondente’.

Marcos Blanco califica la actitud ‘deste funcionario como política barata, absurda e demagóxica, xa que el mesmo debe saber que o Centro Social é de titu laridade da consellería e nós non temos competencias sobre este edificio’.

El alcalde socialista felicitó la Navidad a los 80 pensionistas que acudieron a la cita festiva, ‘porque fun invitado pola propia directora, pero topeime con esta situación desagradable’. Por eso, el responsable comarcal del PSOE de O Ribeiro, Ignacio Gómez, instó al delegado territorial de la Xunta en Ourense, Rogelio Martínez, ‘á apertura dun expediente a este señor e solicitarlle unha rectificación pública, xa que ó está a defender as teses do PP’.


’Os rapaces quedan sen libros gratis’

Marcos Blanco también mostró datos sobre las ayudas para libros de la Xunta para los estudiantes ribadavienses de 1º, 2º, 5º y 6º de Educación Primaria, que se ven reducidas en más de un 54%. ‘De 162 nenos que recibían no curso pasado 180 euros, pasamos ós 74 actuais co novo Goberno da Xunta’. El alcalde vaticina que ‘para o vindeiro ano serán uns 220 rapaces os que se queden sen axudas para poder estudiar’.


Te puede interesar