El PSOE niega que denunciara la obra de las gradas de Leiro

El concejal socialista de Leiro, Manuel Rodríguez, asegura que no presentó denuncia ante la Confederación Hidrográfica del Miño-Sil sobre la falta de autorización por parte de este organismo al Concello para la construcción de las gradas del campo de fútbol. Señala que únicamente solicitó información, lo que motivó la apertura del expediente.

“Como consecuencia do expediente inicial descobre que nas obras danse irregularidades polas cales, en función das súas competencias, vese obrigada a abrir expediente sancionador”, matiza, apuntando también que el alcalde, Francisco José Fernández, pretendía ocultar que las obras se ejecutaron en zona inundable.

El regidor declara que en ningún momento “dixen que non estaba en zona inundable, senón que cambiaran as condición de inundabilidad, que agora son máis esixentes”. Y en relación a la denuncia, Fernández afirma que “eu digo que si presentou a denuncia porque cando nos comunican que hai que proceder ao derribo, Manuel Rodríguez enterouse antes co Concello e iso é porque é parte interesada no proceso”.

Te puede interesar