La MIT bate su récord al disparar un 34% los ingresos por entradas

Nerea Brey, ganadora del Premio Abrente de Textos Teatrais.
photo_camera Nerea Brey, ganadora del Premio Abrente de Textos Teatrais.
Los espectadores otorgaron el Premio do Público a la obra “As que limpan” y el galardón Abrente fue para Nerea Brey

La Mostra Internacional de Teatro de Ribadavia, según constata la organización del festival, ha batido este año un récord histórico en cuanto a asistencia de espectadores, los cuales han reconocido la obra “As que limpan”, de Panadaría, como Premio do Público, seguida muy de cerca por “Fuck me”, de Marina Otero.

Asimismo, el Premio Abrente de Textos Teatrais de esta edición es para la actriz Nerea Brey, que obtiene el reconocimiento con su primera obra “Manual de patronaxe”.

“O aumento de recadación de ingresos por venda de entradas é dun 34% con respecto á edición anterior, o que supón non só recuperar os datos prepandemia, senón melloralos e apuntar cara a unha necesidade de crecemento sostible do festival”, señalan desde la organización, que dirige Roberto Pascual.

En ese sentido, añaden que “mentres as axudas públicas están estancadas, especialmente as da Xunta de Galicia, que non se incrementan dende hai máis de 10 anos, a suba de prezos de todos os gastos que ten que afrontar o festival verase compensada polo forte incremento da venda de entradas e o apoio rotundo do público”.

La MIT ofreció espectáculos diversos e innovadores además de actividades para el fomento de la actividad teatral como las Xornadas do Teatro Galego da Transición, en colaboración con el Consello da Cultura Galega.

“As mulleres creadoras, os espectáculos para o público familiar nas parroquias do rural e o novidoso merchandising realizado por pequenas empresas do Ribeiro, tamén son as grandes triunfadoras desta 39ª edición da MIT, na súa aposta pola innovación”, valoran los organizadores.

En cuanto al Premio Abrente, “Manual de patronaxe” es una obra “con apariencia e ferramentas da autoficción, ben elaborada, estruturada e coherente, que contén o equilibrio e capacidade necesarias para enfiar con atino o íntimo co profesional, entre dous planos que conforman un suxerente diálogo interxeracional”, indica el jurado. La obra mezcla temas universales como la pérdida y búsqueda de la identidad, el amor y los juegos.

Nerea Brey es actriz, docente de Arte Dramático y creadora escénica. Licenciada en Periodismo y titulada por la Escola Superior de Arte Dramática de Galicia.

Te puede interesar