Usuarios de la guardería critican la subida de tasas

El alcalde de Ribadavia, Marcos Blanco, trasladó ayer una propuesta al Consello Escolar de la guardería 'Galiña Azul' para dirigirse a la Consellería de Educación a fin de evitar la subida de las tasas a los usuarios, oponiéndose al mismo tiempo al cierre del servicio durante el mes de agosto, según lo anunciado recientemente por la Xunta.
En la propuesta, que recibió el respaldo de los padres, se solicita 'deixar sen efecto o decreto, de xeito que se conxelen as taxas, como mínimo, durante os vindeiros cursos, co obxecto de aliviar a situación das familias, e realizar posteriormente, si fose necesario, unha actualización progresiva dos prezos', además de posicionarse en contra del 'peche da gardería de Ribadavia durante o vindeiro mes de agosto sempre e cando exista demanda e todo elo con obxecto de contribuir a conciliación familiar dos pais dos nenos que van a ditos centros'.

Aunque los profesores señalaron que se mantendrían al margen porque el decreto no les perjudica directamente, los padres se comprometieron a remitir igualmente un escrito en la misma línea de la propuesta municipal. Blanco considera justificada la petición a la Xunta porque 'supón un incremento medio dos prezos das garderías públicas de un 19,2%. Con este incremento, a cantidade a pagar por fillo será de 160 euros ó mes, sen incluir o servicio de comedor que pode ser de ata 70 euros, para familias cun solo fillo, este incremento de prezos afectará os fogares que ingresen máis de 1.200 euros ó mes', sentenció.

Te puede interesar