Alberto Fidalgo califica la visita de Miguel Arias Cañete de ’electoralismo barato’

El número dos del PSOE por Ourense al Congreso, Alberto Fidalgo, ha calificado la visita de Miguel Arias Cañete el pasado jueves a la ciudad de Ourense de ’electoralismo barato e despreocupado’.
Para el candidato socialista, ’é curioso que o popular Arias Cañete desembarque agora en Ourense mentres que cando era ministro xamais visitou a provincia. É inaudito que os membros do PP veñan a Ourense para falar de economía cando estiveron oito anos no Goberno e nunca se preocuparon da situación económica da nosa provincia’.

Además, argumenta que mientras con el PP las pensiones de más de 46.000 ourensanos ’estaban prácticamente conxeladas’, con el PSOE se han incrementado entre un 26 y un 36%. ’Os pensionistas con persoas ao seu cargo cobran 174 euros máis cada mes, mentres os pensionistas sen persoas ao seu cargo e viúvas perciben cada mes 117 euros máis. Estes son os datos que demostran quen está a traballar polo futuro da provincia’.

También se refirió a las inversiones, puesto que ’mentras o PP investía por cada ourensán 175 euros, o PSOE adica a cada cidadán 908’. En este sentido, recordó que la inversión media anual del Gobierno de Zapatero en Ourense supera los 250 millones, frente a los 54 que invertía el Gobierno de Aznar.

Asimismo, hizo alusión a los 148 millones que en 2004 Gobierno central, Xunta y Diputación presupuestaron para la provincia, frente a los 456 pervistos en 2008.

Finalmente, se refirió a las tasas de paro, que, según dijo, el Gobierno socialista ha reducido en tres puntos y medio.


Te puede interesar