Avante condena el caso de acoso en el Luis Vives

El colegio Luis Vives
photo_camera El colegio Luis Vives
La asociación LGBTIQ+ Avante condena el acoso al considerar "inaceptable" la gestión del centro 

La asociación LGBTIQ+ Avante en Ourense condenó el acoso escolar denunciado por los padres de una menor cuando era alumna del colegio Luis Vives por su condición sexual. La asociación exige “accións inmediatas” ante el acoso escolar y la lgbtifobia al considerar “inaceptable a xestión do equipo directivo, totalmente neglixente ante un caso moi grave de acoso escolar e de ataques de odio continuados”.

Para Avante hay “probas máis que suficientes” para que se hubiese iniciado un protocolo de acoso por la condición sexual de la adolescente, un protocolo que “claramente non teñen implementado no devandito centro”. “Esiximos unha reforma integral dos centros co fin de normalizar a diversidade en todas as súas formas, educando ós agresores en potencia moito antes de que se convertan”, indican.

Para esto “non basta con dar unha charla ó ano sobre a existencia da diversidade. Temos que educar dende ese eido en todos os niveis educativos”.Desde la asociación recuerdan que se ha creado recientemente un número de teléfono para atender a las víctimas de ataques lgbtifóbicos: 028

Te puede interesar