NEGOCIACIONES POLÍTICAs

Baltar defiende su “proxecto en positivo" para la Diputación

El presidente del PP busca la "estabilidade con todos aqueles que poidan aportar unha maioría"

El presidente del PP de Ourense, Manuel Baltar, continúa trabajando para garantizar la formación de un gobierno en la Diputación liderando él mismo las negociaciones, como reconoció este martes al ser preguntado sobre el futuro de la institución provincial, en la que los populares se han quedado a menos de un millar de votos de la mayoría absoluta.

Con 12 de los 25 diputados asegurados, el PP solo se vería apartado del poder con un acuerdo a cuatro entre PSOE, BNG, DO y Ciudadanos, alianza que las dos primeras formaciones garantizan pero que no confirman las otras, dispuestas a escuchar y hablar sobre diferentes escenarios. Para Baltar, lo que necesita la Diputación es "estabilidade", poniendo en valor el trabajo realizado por su gobierno durante los últimos siete años.

"Quero estabilidade, catro anos de orzamentos, alianzas cos concellos. Todos aqueles que poidan aportar unha maioría entran no foco. O único que motivaría ese pacto a catro é algo negativo, buscar que non goberne alguén, eu estou en polítca para facer cousas polo futuro da provincia. A política debe escribirse con maiúsculas e ter un compoñente positivo", dijo Baltar, que no quiso entrar en la posición de Ciudadanos a nivel estatal de fijar como "socio preferente" al PP: "Nin alivia nin non alivia, é unha cuestión que deben valorar eles, eu ocúpome do proxecto para os próximos anos e presentar a nosa xestión".

En este punto, Baltar recordó que maneja tanto la posibilidad de alcanzar un pacto de gobierno como de hacer el camino en minoría, comparando la situación con el mensaje que traslada el PSOE en el Concello de Ourense, con nueve de los 27 concejales. "Outros con moito menos falan de que teñen capacidade para facer e desfacer. Para nós, as eleccións deron un resultado no que o PP é o maioritario, os únicos cun programa de goberno e candidato, polo que podemos gobernar en minoría ou explorar a gobernabilidade con outros grupos, son temas que están en marcha e xa veremos os resultados das conversas", comentó el líder del PP, que pone encima de la mesa diferentes cuestiones que considera un aval para repetir al frente de la institución.

"Estamos orgullosos de presentar unha Deputación con débeda cero, líder en transparencia, co remanente de tesourería máis alto, cunha visibilidade nacional e internacional, á vangarda dos gobernos provinciais. Con ese balance e as 124 propostas a medio e longo prazo, hai suficiente forza para ter un proxecto en positivo para a provincia, non para evitar que goberne ninguén", señaló el presidente de los populares.

Sobre si puede influir una negociación cruzada Concello-Diputación, Baltar reconoció que "pode haber algún nexo", aunque apuntó que "nós estamos coa maior das tranquilidades". 

Te puede interesar