Barbadás impulsa la recuperación del Camiño dos Muíños con 400.000 euros

Para el Concello de Barbadás pretende lograr la recuperación del Camiño dos Muíños, un "tesouro agochado", invirtiendo en 5 millones de metros cuadrados

El Concello de Barbadás pone en marcha la humanización del Camiño dos Muíños y del entorno de la Fervenza do Pisco, un proyecto “chamado a converterse nun emblema desta localidade”, en palabras del alcalde, Xosé Carlos Valcárcel, que tildó de “tesouro agochado” esta ubicación que antiguamente se utilizaba como zona de baño pero que, poco a poco, fue perdiendo su uso por falta de mantenimiento. El Concello de Barbadás intervendrá en casi cinco millones de metros cuadrados, en un área de casi quilómetro y medio. La inversión prevista supera los 400.000 euros.

Los principales impulsores fueron el alcalde y la teniente alcalde, Victoria Morenza, que se reunieron con el presidente de la Confederación Hidrográfica Miño-Sil, José Antonio Quiroga, para garantizar un acuerdo de financiación.

La actuación humanizará el espacio que conduce a la aldea de Muíño y el entorno del área del Pisco. “A proposta é  tan sutil que non resta nin un ápice de protagonismo ao espazo natural, dunha gran beleza, máis ben ao contrario, o resalta e pon en valor”, añade Valcárcel. Desde el gobierno local valoraron el interés de los vecinos en recuperar esta zona, un “reto” de este mandato en Barbadás que ahora ven plasmado en el proyecto.

“A intervención intégrase perfectamente na contorna, mediante actuacións de pavimentación, soterramento de instalacións aéreas, ocultación de contedores de lixo, substitución de mobiliario e deseño dunha iluminación acorde coa contorna patrimonial”, anotan desde el proyecto. Utilizarán la estrategia de intervención de “camuflaje”, empleando materiales ya integrados en la zona como piedra, madera de pino, hormigón desactivado, vegetación y agua. “Xógase coa auga como si fose un material máis recuperando mediante canles e cuncos de aceiro corten os rebosadoiros, reconducindo as augas sobrantes e as pluviais. Co son da auga caendo, tamén se introduce a dimensión do movemento”, explicaron ayer los técnicos. También contemplarán limpieza de la zona, así como accesibilidad y eficiencia energética.

Te puede interesar