El BNG acusa al gobierno de 'inoperancia' por no abrir todavía la Casa da Mocidade

El BNG atribuyó ayer a la 'inoperancia e incapacidade de Carmen Rodríguez Dacosta á fronte da Concellería de Persoal, agora directora xeral de Recursos Humanos' que la Casa da Mocidade continúe cerrada, a pesar de que hace ya un año que terminaron las obras.
Según la concejala Ximena González, aunque la entonces concejala de Xuventude, Marta Arribas, quiso abrir el centro, no pudo hacerlo al alegar 'o PSOE que non se podía contratar persoal'. No obstante, según los nacionalistas, 'hai funcionarios dispostos a traballar nestas dependencias e incluso a facer as quendas da fin de semana'.

El retraso en la apertura se debe, por un lado, a problemas con la obra que hubo que subsanar y a la dotación de personal. El gobierno municipal pretende abrir el centro el próximo mes de septiembre pero el BNG le pide ya, mediante un escrito, 'que abra xa o prazo de presentación de solicitudes para os locais de ensaio para que, tal e como se recolle no regulamento aprobado no pleno de xuño, os grupos ourensáns poidan empregar xa os locais de ensaios na segunda quenda esblecida de outubro a marzo'. A juicio de González, de no abrirse el plazo ahora, los grupos tendrán que seguir esperando para poder enviar las solicitudes.

Para González, que el también denominado Espazo Lusquiños esté cerrado 'é unha mostra máis de que o goberno municipal está desnortado ó tempo que evidencia a falta de proxecto e alternativas que o grupo de Agustín Fernández ten para a cidade'. Según dijo, 'semella que un espazo para a mocidade non é tan urxente e importante como nomear un cargo político', en referencia a Carmen Rodríguez Dacosta.

Te puede interesar