Los socialistas avalan la gestión de Fomento y del alcalde e insisten en sus críticas a la CEO y la Cámara de Comercio

El BNG apela a un consenso entre políticos y empresarios sobre el AVE

Xosé Manuel Pérez Bouza, senador del BNG. (Foto: Miguel Angel)
El senador del BNG Xosé Manuel Pérez Bouza demandó ayer, con respecto a las discrepancias sobre la integración del AVE en la ciudad, que 'ou vamos todos da man -as tres forzas políticas, Cámara, CEO e sociedade civil- ou non temos nada que facer. Sería a primeira cidade do estado onde non hai unión entre forzas políticas e sociais para unha mesma demanda'. Pérez Bouza defendió que, si no existe tal unión, el AVE no se convertirá en el motor socioeconómico que necesita Ourense. 'Non hai precedentes onde os empresarios vaian por un lado, o Goberno municipal por outro as organizacións políticas por outro', indicó.
No obstante, el senador socialista Miguel Fidalgo valoró ayer el pronunciamiento de la CEO y Cámara pedían explicaciones sobre los motivos técnicos que impiden el soterramiento de las vías de AVE de la ciudad, que ambas instituciones defienden. Fidalgo, ahondando en un comunicado emitido por el grupo municipal socialista que acusaba a los empresarios de 'seguidismo al PP', lamentó la actitud de ambas instituciones, 'que se comportan como organismos partidistas e non fan ningún ben á cidade falando mal dun avance tan importante'. Fidalgo considera que 'a algúns dirixentes parece que lles preocupan máis os solares que queden e meter baza nesas cuestións que o interese xeral da cidade'. En todo caso, garantizó que el compromiso del ministro José Blanco con la estación intermodal es 'total' y defendió la gestión del alcalde, Francisco Rodríguez.

CEO y Cámara no se pronunciaron sobre las acusaciones de 'seguidismo' al PP, indicando que analizarán la cuestión en sus respectivos órganos de Gobierno.

Te puede interesar