El BNG solicita dar un uso 'singular' a la Casa da Maxia

El grupo municipal del BNG en Ourense solicitó al grupo de gobierno que replantee la función de la Casa da Maxia, inaugurada esta semana como una ludoteca, para que pase a desempeñar como un 'proxecto singular' que contribuya a reactivar el Casco Vello de la capital.
Para los nacionalistas, la zona histórica de la ciudad tendría un mayor atractivo turístico 'cun proxecto orixinal, único, educativo e cultural', criticando la decisión del Concello de convertir el edificio en un anexo del Centro Cívico de la calle Colón.

El BNG afirma que la rehabilitación del inmueble se hizo condicionada para su uso original, con lo que el reacondicionamiento aplicado por el Consistorio 'podería provocar máis gastos e o malgasto de fondos públicos en elementos que van quedar inservibles'.

Asimismo, el grupo nacionalista lamenta que el PP critique la función actual del edificio 'cando eles votaron en contra da proposta do BNG de abrir as instalación como o proxecto singular e diferenciado para o que fora deseñado'. 'No debate non deu ningunha outra alternativa de uso', añaden los nacionalistas.

Te puede interesar