EN OURENSE

La CEO pide infraestructuras y los sindicatos, más poder adquisitivo

El secretario general de UGT Ourense reconoce que "o paro está baixando", pero creen que desciende " a costa da xente que marchou porque non tiña traballo nin oportunidade de traballar"

La economía ourensana "marcha por la buena senda", en línea con el resto de Galicia. Así lo ve el presidente de la Confederación Empresarial de Ourense (CEO), José Manuel Pérez Canal.  Los indicadores mejoran y "eso está empezando a repercutir positivamente en el mercado laboral ourensano", añade. 

Pérez Canal es optimista pero señala que hay un importante reto: "Que la situación mejore todavía más". En ese sentido, desde la CEO reclaman con insistencia "infraestructuras básicas, como las vías de alta velocidad de Ourense a Lugo o a Valdeorras, además del AVE, convencidos de que el acceso a las comunicaciones que exige el siglo XXI permitirá resolver un problema estructural histórico y abrirá nuevas oportunidades que harán progresar la actividad económica y darán impulso al mercado laboral". 

Los empresarios ourensanos, a través de la CEO "no cejarán en el empeño" y esperan estar acompañados "por cuantos defienden los mismos intereses en favor de la provincia ourensana". 


UGT: "A recuperación é teórica, non é real"


El secretario general de UGT Ourense, Mario Franco, es rotundo: "A crise deixou un regueiro de destrución de emprego, perda de dereitos laborais e, o que é peor, un activo moi importante, as persoas". 

Reconoce que "o paro está baixando", pero creen que desciende " a costa da xente que marchou porque non tiña traballo nin oportunidade de traballar". Franco apunta a que, aunque quieran, no podrán regresar, "xa que, no mellor dos casos, van atopar traballos temporais, precarios e mal pagados". 

El líder de UGT en la provincia pone de relieve que haya más población inactiva que en edad de trabajar: "Ourense é a única provincia de España na que os activos son minoría". Cree que se debe a que "os xóvenes fuxiron" y que "non hai un tecido industrial", destacando también que el sector agrícola "que foi un dos motores" vaya hacia la irrelevancia.  

Franco cree que la recuperación de Ourense es "teórica pero non real", y que la ciudadanía "non percibe esa recuperación", y llama a "recuperar o poder adquisitivo" de la clase trabajadora. 


CC.OO: "A crise arrasou Ourense"


El secretario comarcal de CC.OO Ourense , Pedro L. Barreiros, considera que "a crise arrasou a provincia e a deixa sen espectativas de futuro". El líder sindical pone el foco en la "destrución de emprego estable e con dereitos", que dejó paso a la "consolidación estrutural da contratación temporal, precaria e con baixos salarios". 

Barreiros ve "dramática" la situación económica en la provincia 10 años después del estallido de la crisis."Hai emprego temporal e precario, coa destrución de máis  mais de 10.000 postos de traballo, na súa maior parte estable e con dereitos".

"Hai máis persoas inactivas que activas", alerta Barreiros, que advierte de la "perda constante de poboación, sen que ningunha institución ou administración tome medidas para reverter esta situación". Ve "falta de inversións" y una apuesta por un "modelo fracasado", ante la "negativa teimuda dos empresarios a facer chegar os beneficios ao peto da clase traballadora". 

Barreiros considera que Ourense no ofrece "ningún futuro" y cree que es el momento de "esixir a recuperación do poder adquisitivo dos salarios, especialmente dos máis baixos, que perderon máis dun 22% dende o inicio da crise". 

Te puede interesar