Ourense

Las compañías de teatro sobre la situación del auditorio: “Nos da mucha pena"

Ourense

Las compañías de teatro sobre la situación del auditorio: “Nos da mucha pena"

"Se non existe promoción cultural, é difícil que a xente se entere. en galicia non serve o boca orella nas xiras", afirman

El descontento de las compañías de teatro por la falta de asistencia a sus funciones en el Auditorio Municipal es compatible con los halagos a la infraestructura y a los técnicos ourensanos. "É o Auditorio no que mellor se traballa de Galicia", puntualizan desde Redrum Teatro. Y sin embargo, las salas se quedan a menudo vacías con espectáculos que cuelgan el cartel de completo en otras ciudades. Con "tristura" vivieron esta situación Boadora Teatro, que en noviembre empezó a girar con una apuesta novedosa: "A amnesia de Clío", la primera ópera en gallego desde el 1830. "E o libretista de Ourense!", recuerdan. Asistieron 72 personas, el 14 de noviembre de 2019. Días antes, más de un millar de personas en el Auditorio de Galicia y casi medio millar en el Colón de A Coruña. "Si la gente no se entera de lo que se programa, no comemos", comentan desde otro grupo de teatro gallego que prefiere permanecer en el anonimato.

El 3 de noviembre llegó al Auditorio Municipal la compañía madrileña Desafora2, con la obra "No hay papel". 30 asistentes. "Si lo hubiéramos sabido, contratábamos una agencia de publicidad. Aunque ya era demasiado tarde cuando nos dimos cuenta que no funcionaba la comunicación de nuestro espectáculo", lamentan ahora desde la compañía. "La promoción es vital. Nosotros ibamos por caché y no nos afecta la asistencia, pero afecta artísticamente. El problema de un artista es que no llene el teatro. Nos dio una pena...El Auditorio era maravilloso".

La compañía compostelana Matrioshka Teatro apunta que "o Auditorio é un espazo moi grande, encher é moi complicado". Admiten que uno de los espectáculos que programaron aquí para adultos "tiña menos xente, o público parece máis irregular". "En Galicia estamos nos sitios de xira un día, non da tempo ao boca orella para atraer público. Se non existe promoción cultural, é difícil que a xente se entere", añaden.

Baobab Teatro, que trajo el espectáculo "Mai mai" el 15 de diciembre (99 espectadores) anota que “as obras para os nenos están ben , nótase máis nas outras".

Voadora Teatro recuerda que "levamos dez anos representando en Ourense e a acollida sempre foi fantástica. A comunicación sempre é mellor que sexa de parte das administracións, que son as que poden poñer publicidade". Lamentan la baja asistencia a "A amnesia de Clío". “Fumos a Ourense un xoves, que é o día habitual de programar música clásica nas cidades. Non funcionou. É unha tristeza. Pensei que ía ter peso en Ourense".