El Concello de Ourense busca ubicación para la primera playa fluvial para perros

perros ourense. Miguel Ángel
photo_camera Perros en Ourense. Miguel Ángel
La primera playa fluvial para perros en Ourense está más cerca: se barajan como ubicaciones el Paseo das Ninfas y Oira

El Concello de Ourense ha adelantado que se encuentra en estos momentos en la búsqueda del emplazamiento más adecuado para la primera playa para perros de la ciudad de Ourense. Y es que los dueños de estos animales advierten la escasez de espacios para perros en la ciudad de Ourense.

El objetivo sería, como explica el Concello en un comunicado publicado este jueves, "dotar a Ourense dun espazo específico e reservado exclusivamente para que os cans poidan bañarse nas augas do río".

"Trátase dun proxecto que desde hai tempo estuda o goberno municipal e cuxa idoneidade constatou con persoas propietarias de cans que botan en falla un espazo destas características, xa que a cidade de Ourense non conta con ningún", añaden desde el gobierno local.

El Concello de Ourense ya adelantó incluso dos posibles ubicaciones, así como la fecha en la que esperan que esté disponible este espacio, en el otoño.

"Será un novo elemento que dotará dun atractivo engadido para o desfrute do río por parte dos animais e por parte dos seus propietarios. Nestes intres, estúdanse varias posibles localizacións, sempre na contorna do río Miño, como poderían ser Oira ou o Paseo das Ninfas. O goberno municipal avalía as diferentes alternativas e márcase como obxectivo que a praia canina poida estar dispoñible no mes de outubro", concluyen.

Te puede interesar