'Cunha poboación diezmada, hai traballo para os que quedan'

El hecho de que el paro haya caído un 2,15% en los últimos cinco años no supone nada espectacular para el alcalde de Entrimo, Ramón Alonso López. Consciente de la realidad, reconoce que 'somos unha poboación diezmada e hai traballo para a pouca xente que via quedando'. Señala que Entrimo es una zona 'con moito movemento de persoas pola proximidade da fronteira', lo que promueve intercambios económicos y actividad laboral.
Por contra, el alcalde de Monterrei, José Luis Suárez Conde, valora positivamente el hecho de haber reducido el paro y dice que eso 'demostra que algo estaremos facendo ben'. Señala que son varios los factores que inciden en ese dato, como las contrataciones del concello, la actividad agrícola y ganadera y, sobre todo, las bodegas, ya que 'hai varias no traballando a pleno rendemento'.

Julio Pérez, alcalde de Vilar de Barrio, el otro concello que logró reducir el paro, señala que 'a xente busca o traballo como pode e onde pode, e aséntanse fundamentalmente na agricultura e na gandeiría'.

En el lado contrario de la lista, el alcalde de Parada de Sil, Francisco Magide, resta importancia al incremento del paro en el último lustro y prefiere centrarse en que la situación está cambiando, 'abríronse dous restaurantes e unha bodega, nos últimos anos non pechou ninguna empresa nin explotación gandeira e hai xente que se empadroa aquí porque entende que hai unha oportunidade de traballo'.

Te puede interesar