SECTOR LáCTEO

Diez mil explotaciones lácteas menos desde 1980

Tereixa Paz afirma que "só na comarca de Celanova perdéronse máis de 200 explotacións nos últimos anos"

 

Miembros del BNG provincial, con la diputada autonómica Tereixa Paz a la cabeza, se concentraban ayer ante un supermercado de implantación nacional para protestar por los bajos precios de la leche que abocan a la desaparición de gran parte del sector. En concreto, en la provincia de Ourense sólo quedan "sometidas a control lácteo de la Xunta 26 explotacións. Na comarca de Celanova, por exemplo, aguanta una única explotación e desapareceron máis de 200 nos últimos 20 anos", asegura Tereixa Paz.

La diputada nacionalista recuerda que en la actualidad tan sólo queda "algo de producción de leite na zona da Limia, vinculado con Coren; cinco ou seis explotacións en Allariz, unha en Celanova e as vinculadas coa cooperativa Loureiro en Irixo".

En concreto, Tereixa Paz no duda en asegurar que "dende a entrada na Unión Europea haberemos perdido unhas 10.000 explotacións", lo que se traduce en "abandono do rural".

Precisamente en contra de esta situación se promovió la protesta de ayer porque, como señalaba Paz, "unha vez que pecha una explotación do lácteo, é irrecuperable". Una protesta apoyada por paseantes como Rita Lamelas: "Está la leche a un precio muy caro y los productores la están tirando de precio".

Te puede interesar