Ourense

Un libro de Xosé Benito Reza recoge la historia del Parque do Xurés

Ourense

Provincia

Un libro de Xosé Benito Reza recoge la historia del Parque do Xurés

Manuel Baltar (Presidente da Deputación Ourense) presenta telemáticamente o libro “O Parque Natural Baixa Limia-Serra do Xurés de José Benito Reza Rodriguez.
photo_camera El presidente de la Diputación, Manuel Baltar, presenta telemáticamente el libro.

José Benito Reza es el autor del volumen

"O parque natural da Baixa Limia-Serra do Xurés. A protección dos espazos naturais en Galicia" es el nuevo libro del ingeniero de montes celanovés Xosé Benito Reza. La publicación, editada por la Diputación de Ourense, "rende homenaxe a un dos espazos naturais máis importantes de Europa, o cal temos a obriga de preservar", dijo el presidente del organismo provincial, Manuel Baltar, quien destacó que la zona "é un territorio cheo de riqueza, un hábitat que constitúe unha das xoias de Ourense: un lugar único en canto a historia e ciencia" y de Reza, "o seu galeguismo, entendido como amor a Galicia".

El trabajo, según definían desde Diputación, es una obra pionera y única que ahonda en la historia de este espacio natural desde su confección hace 30 años y realiza un recorrido por las políticas y la gestión de la conservación de la naturaleza en Galicia. A lo largo de 280 páginas, el lector encontrará "anécdotas, momentos de forte carga emocional e unha morea de personaxes cos que me fun atopando no desenvolvemento da miña profesión e que logo me acompañaron neste peregrinar polos camiños da vida”, explica Xosé Benito Reza, ideólogo y promotor del Parque do Xurés y quien, en 2009, capitaneó la declaración de la Reserva de la Biosfera Transfronteriza Gerês-Xurés. El escritor celanovés dedica el libro "a todos os veciños que aínda resisten no Val do Limia, especialmente aos que un día creron no parque natural, aos que pensaron que o noso proxecto podía axudalos a vivir dignamente nos seus territorios de orixe".

En su intervención por videoconferencia, Manuel Baltar también tuvo palabras de agradecimiento para el alcalde de Muíños, Plácido Álvarez, por el impulso que le ha dado a esta publicación que, junto al parque natural, " han supoñer un atractivo e un apoio para facer fronte ao reto demográfico na Baixa Limia", dijo.

Te puede interesar