Ecuador y Mundo Atlántico se unen por la transparencia

Susana González, Manuel Baltar y Mariano Gómez-Ulla, en la firma del convenio.
photo_camera Susana González, Manuel Baltar y Mariano Gómez-Ulla, en la firma del convenio.

La Diputación impulsa este convenio de colaboración para “construír un ecosistema empresarial”

El Pazo Provincial acogió ayer la firma de un convenio de colaboración entre la prefecta de la provincia de Guayas (Ecuador), Susana González Rosado, y el presidente de la “Red Mundo Atlántico”, Mariano Gómez-Ulla, para la cooperación en el ámbito empresarial, formativo, cultural e institucional, acuerdo impulsado por el presidente de la Diputación de Ourense, Manuel Baltar, “como froito das iniciativas de gobernanza que puxemos en marcha coa provincia ecuatoriana e a máis potente rede empresarial galega e do norte de Portugal”. 

El presidente provincial felicitó a la prefecta de Guayas por “conseguir asentar neste espazo europeo do noroeste peninsular o concepto de goberno intelixente, aberto e transparente, polo que vimos apostando desde a Deputación, e que nos permitirá avanzar xuntos no futuro con ambiciosos proxectos”. Una muestra, dijo, de los resultados que está dando el acuerdo firmado en junio pasado con la prefecta ecuatoriana durante su participación en la Cumbre Internacional de innovación y Excelencia Pública, “que nos vai permitir consolidar as relacións institucionais entre Ourense e Guayas para intercambiar coñecementos e experiencias de xestión pública”. 

Manuel Baltar también destacó la disposición del presidente de la “Red Mundo Atlántico” para formar parte de una alianza en la que “a través dun centenar de socios achegarán a súa capacidade para xerar negocios e propoñer solucións para mellorar a calidade de vida da sociedade”. Recordó en este sentido el convenio firmado a primeros de este mes con esta entidad para la celebración en Ourense, durante los próximos tres años, de la Mobile Week, cita que en su primera edición en la provincia se desarrollará del 19 a 23 de noviembre, “vinculando de modo directo ao noso territorio coa innovación e outorgándolle visibilidade a Ourense no ámbito da vangarda tecnolóxica internacional”. 

González destacó que “estamos rompiendo con las distancias y aproximando los continentes americano y europeo hacia modelos de gestión que involucran a la sociedad civil, el sector formativo y el empresarial”. Gómez-Ulla se sumó a la satisfacción “por la colaboración que hoy iniciamos con una comunidad tan importante como la ecuatoriana, que nos permitirá desarrollar muchos proyectos culturales, potenciando una línea de trabajo relacionada con el empoderamiento de la mujer”. 

El convenio establece que ambas partes trabajarán juntas para “construír no Eixo Atlántico un ecosistema para os negocios e no campo social, cunha cultura integradora, potenciando o coñecemento, a innovación, o talento e os servizos a través dunha alianza sólida entre administracións e empresas”.

Te puede interesar