Diputación

El Eixo Atlántico da luz verde a la entrada de la Diputación

Manuel Baltar, ayer en la asamblea del Eixo Atlántico.
photo_camera Manuel Baltar, ayer en la asamblea del Eixo Atlántico.
Acuerdo unánime para la adhesión de la institución provincial al principal lobby transfronterizo

La asamblea general del Eixo Atlántico aprobó ayer en una reunión telemática la incorporación de la Diputación de Ourense a este lobby de cooperación transfronteriza, el más importante entre España y Portugal, integrado por 29 entidades que representan provincias, ciudades y cámaras territoriales.

El presidente de la Diputación de Ourense, Manuel Baltar, agradeció la aceptación por unanimidad de los miembros de la institución provincial ourensana. "Hoxe é un día importante para a Deputación e para provincia de Ourense , porque entramos nun foro de prestixio e cooperación transfronteiriza", señaló el presidente provincial.

Baltar destacó que la entrada se produce "logo de acreditar unha capacidade de traballo en rede no ámbito europeo, como vén facendo a Deputación presidindo Partenalia, a asociación europea de gobernos provinciais, e a asociación de cidades históricas termais (Ehtta), e vicepresidindo a CEPLI (Confederación europea de poderes locales intermedios)".

El presidente del gobierno provincial atribuye a "todo ese traballo en rede" el desarrollo en Ourense de programas europeos "que non se levan a cabo noutros territorios", en ámbitos como el reto demográfico, el emprendimiento, el termalismo, con "Ourense destino turístico intelixente" o en la cultura. 

La incorporación de la Diputación al Eixo Atlántico se produce en un momento "especialmente importante" ante la inminente llegada de los fondos europeos de reconstrucción. "Aí ten que estar a Deputación e, por extensión, desta maneira, tamén o están todos os concellos da provincia", agregó Baltar. 

En cuanto a la cooperación con Portugal, Baltar recordó que Ourense es la provincia española con más kilómetros de frontera, 219, "o que fala do carácter internacional da Deputación e da provincia de Ourense, caracterizada pola emigración ao longo do tempo". 

Baltar dijo que esta unión al Eixo se realiza con el objetivo de "traballar, facer e achegar" en una "etapa difícil" como es la actual pandemia del coronavirus "A entrada no Eixo Atlántico é un escenario perfecto para seguir ampliando a nosa rede de traballo cunha entidade que engloba cidades, concellos e territorio de Galicia e Norte de Portugal, cos que compartimos moitos intereses nun momento absolutamente trascendental, unha cooperación que marcará un antes e un despois en canto a alianzas en políticas públicas comunitarias". 

"Extraordinaria actividade"

El secretario xeral del Eixo, Xoán Vázquez Mao, afirmó que la entrada de la Diputación permite "completar o eixo polo interior, Lugo-Ourense-Trás-os-Montes" y puso de relieve la "extraordinaria actividade" que hace la institución en termalismo, sostenibilidad y cultura. La asamblea aprobó también el balance y las cuentas de 2020, así como el programa y presupuesto de 2021. 

Te puede interesar