Ourense

Eladio Fernández: 
“Hai que rexuvenecer 
ás asociacións veciñais"

Ourense

Eladio Fernández: 
“Hai que rexuvenecer 
ás asociacións veciñais"

En el duodécimo congreso celebrado ayer en el Auditorio por la Confederación Galega de Asociacións Veciñais (Cogave), salió elegida la nueva directiva, encabezada por Eladio Fernández

La Confederación Galega de Asociacións Veciñais (Cogave) celebró ayer en el Auditorio Municipal de Ourense su duodécimo congreso, en el que salió elegida por unanimidad la directiva propuesta por la Federación Limiar ourensana, que encabeza Eladio Fernández, que presidirá Cogave durante los próximos dos años.

El nuevo líder del movimiento vecinal gallego manifestó su "ilusión" por asumir el cargo, y afirmó que "hai que facer todo o posible para rexuvenecer a Confederación", destacando la importancia de captar a jóvenes que "aporten ideas e proxectos, e que teñan ganas de facer cousas novas".

Al mismo tiempo, el nuevo presidente de Cogave insistió en defender la labor reivindicativa de las asociaciones vecinales. "Contribuiremos a sacar adiante os moitos problemas que xorden na nosa vida cotiá, poñéndoos na mesa das autoridades políticas competentes para que estuden as medidas pertinentes para solucionalos", garantizó Eladio Fernández.

El presidente electo mostró sus deseos de ponerse en marcha "canto antes", y reconoció su afición "polo movemento veciñal", porque "hai moita xente, e outra moita por descubrir, coa que faremos cousas importantes".

Cogave aglutina en estos momentos a las federaciones de A Coruña, Ferrol, Santiago, Lugo, Pontevedra, Vigo, Cangas, Vilagarcía y Ourense, distribuidas en más de 400 asociaciones y cerca de 110.000 vecinos asociados.