Ourense

La Facultad de Ciencias premia tres trabajos fin de grado

Ourense

EDUCACIÓN

La Facultad de Ciencias premia tres trabajos fin de grado

Los premiados fueron los alumnos del campus Estefanía Iglesias, Marc Ciurana y Claudia Campillo 

La Facultad de Ciencias del Campus de Ourense acaba de conceder sus premios anuales a los alumnos Estefanía Iglesias, Marc Ciurana y Claudia Campillo por sus trabajos fin de grado. El premio "Sonia García Falcón" fue para la alumna de Ciencia e Tecnoloxía dos Alimentos Estefanía Iglesias, por su trabajo "A valoración nutricional dos menús ofertados nun comedor escolar". En la investigación se evaluaron 191 menús. "A oferta de froita non segue as recomendacións e por tanto non se cobren os requirimentos propios da idade escolar para este grupo de alimentos", explica.

Otro de los premios ha sido el otorgado por el Colexio Oficial de Enxeñeiros Técnicos Agrícolas al alumno de Enxeñaría Agraria Marc Ciurana. "O meu traballo consistiu nun proxecto de enxeñaría moderna no que, usando un software de elementos finitos, se deseñan e ensaian varios tipos de envases a varias situacións desfavorables para coñecer o rendemento que presenta a súa xeometría nesas situacións", indica Marc Ciurana. 

El tercer premio, "Julia Franco", fue para la alumna de Ciencias Ambientais Claudia Campillo, por su trabajo "Deposición de metais pesados a un solo de bosque caducifolio a través da caída de material senescente".