OURENSE

Feijóo ensalza la estabilidad en el inicio del curso político

Manuel Baltar quiere unos resultados "históricos" de los "populares" en las municipales de 2019

El presidente del Partido Popular de Galicia, Alberto Núñez Feijóo, participó ayer en la "VII Convención de cargos públicos do PP de Ourense" en Baños de Molgas, que abre tradicionalmente el curso de la formación en la provincia. Allí reivindicó la labor realizada en el primer año de la nueva legislatura: "É o mellor aval para o que poderemos facer ata 2020".

En su visita a Ourense, el presidente del PP gallego quiso recordar que "o que se decidiu hai un ano non foi se Feijóo non ou Feijóo si... foi se en Galicia non ou se en Galicia si". Así, cree que hubo un "sí" a la estabilidad, a la responsabilidad y al trabajo de su partido y al proyecto que tiene para el conjunto de Galicia porque "os cidadáns seguimos preferindo maioritariamente a estabilidade construtiva, a que rexeita o non a todo, para instalarse na utilidade do "sí".

Feijóo no dejó pasar la oportunidad de recordar las promesas de campaña y celebró que el Hospital 2050 de Ourense esté rematado y listo para entrar en servicio.

No esquivó el desafío catalán, que contrapuso al "galeguismo cordial e integrador" de la comunidad gallega. El separatismo "nace dunha falacia: que para ser máis catalán hai que ser menos español", mientras que "nós sabemos que ser máis galegos significa ser máis españois e máis europeos", resaltó.

Este "galeguismo construído desde as pequenas cousas", como lo identificó, se fundamenta en defender "os intereses dos veciños e mellorar as nosas vilas e aldeas".

Por su parte, el presidente del PP de Ourense, Manuel Baltar, se mostró "determinado" a conseguir no 2019 "uns resultados históricos do PP ourensán nas eleccións locais", y afirmó que el PP es un partido "con moita cabeza, pero sobre todo corazón, de onde debe saír o noso compromiso con todos, sen esquecernos da mocidade, dos maiores ou dos emigrantes".

El presidente provincial justificó la "credibilidade e confianza" del PP de Ourense en la "unión e estabilidade que ofrecemos á sociedade ourensá".

Por último, no se olvidó de los alcaldes de Cataluña que "cren na democracia e na liberdade", ante lo que calificó "un dislate constitucional e un disparate dos antidemócratas".

Te puede interesar