Feijóo: “Un político é como un porteiro ante un penalti"

El presidente de la Xunta destacó que Galicia ha sido una cantera de excelentes porteros y bromeó con sus gustos futbolísticos. "En Ourense respectamos a todo o mundo, incluso ós que son do Barça, como meu pai", concluyó 

El presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, fue el encargado de clausurar la parte institucional de la gala del Premio Ourensanía, contrapuso la actitud de los ourensano, "de carácter aberto", con lo que está sucediendo las últimas semanas en Cataluña, "unhas actitudes irresponsables", por lo que pidió un cambio de rumbo.

"España miraba cara unha Cataluña integradora, moderna, pero a día de hoxe só ve escurantismo e un lamentable espectáculo. Agora, podería mirar a Galicia como modelo, galeguizar España pode solucionar as incertezas que vivimos", destacó el líder del Gobierno autonómico, que hizo un símil con la profesión de Miguel Ángel. 

"Moitas veces, un político é como un porteiro ante un penalti, está só fronte á responsabilidade pese a que antes os compañeiros poidan aconsellalo", indicó Feijóo, que loó la trayectoria del galardonado.
"Miguel Ángel representa a que non perde de vista as raíces pese a chegar ó olimpo deportivo. El conservou sempre a ourensanía e o acento, pese a levar 50 anos fóra", resaltó.

El presidente de la Xunta destacó que Galicia ha sido una cantera de excelentes porteros y bromeó con sus gustos futbolísticos. "En Ourense respectamos a todo o mundo, incluso ós que son do Barça, como meu pai", concluyó Feijóo. 

Te puede interesar