Concello, Diputación y Xunta de Galicia coinciden en los méritos del empresario para bautizar un proyecto tan relevante

Las instituciones ven adecuado que Franqueira dé nombre a la estación

Estación del ferrocarril en el barrio de A Ponte. (Foto: MIGUEL ÁNGEL)
El alcalde de Ourense, Francisco Rodríguez, acogió con simpatía la propuesta para dar el nombre de Eulogio Gómez Franqueira a la futura estación del AVE en el barrio de A Ponte.
El regidor coincide con la argumentación de la Asociación de Empresarios del Polígono de San Cibrao das Viñas para abanderar la iniciativa de poner el nombre de uno de los hombres más destacados de la vida ourensana en los ámbitos económico, político y social en el siglo pasado. A juicio de Rodríguez, 'os méritos de Franqueira e os sentimentos que suscita entre a sociedade ourensana están fóra de dúbida'. De hecho, apunta, como lo hizo el presidente de los empresarios del Polígono, Elías Mera, que daría prestigio a esta infraestructura.

Con todo, el alcalde de Ourense matiza que hay que ceñirse a lo que manden los tiempos y los plazos. 'Agora mesmo, a maior preocupación do alcalde é que se constrúa a propia Estación e que responda ás exigencias e necesidades dos ourensans', dice, para añadir que 'cumplida esa condición imprescindible, chegará o tempo de pensar no nome que lle poderemos dar á mesma, na que non vexo ningún inconvinte para que se lle dé o nome de Franqueira, ainda que poñería unha condición, cual é a de que a proposta conte co maior consenso posible da sociedade ourensán, pois nise senso, o alcalde respaldará o que decida a maioría dos cidadans e as suas institucións'.


LA DIPUTACIÓN SE SUMA

Tampoco mostró ningún tipo de reserva a la iniciativa el presidente de la Diputación, José Luis Baltar. Más bien al contrario, mostró su apoyo decidido para que la estación lleve el nombre de Eulogio Gómez Franqueira, a quien estuvo personalmente vinculado, tanto por la militancia política como por su pertenencia a Coren, en calidad de cooperativista, aunque hace años que no ejerce.

A su entender, el fundador de Coren 'constitúe un símbolo do bon facer, do esforzo e do traballo en favor de Ourense', por eso entiende que 'é xusto que unhas instalacións que simbolizan o desenrolo económico do país leven o seu nome'.

José Luis Baltar considera que Gómez Franqueira es, todavía hoy, 'un referente no eido socioeconómico en Ourense e en Galicia, con quen existe unha débeda contraída que é preciso zanxar'. Por eso entiende que si a la futura estación del AVE de Ourense 'hai que poñerlle un nome, debería ser o de Eulogio Gómez Franqueira, xa que non habería outro máis axeitado'.

En este sentido, el presidente de la Diputación ya anuncia que la institución que preside 'prestará todo o apoio que esté nas suas mans para que esta iniciativa remate con final feliz'.

Te puede interesar