Manuel Baltar recibe la insignia de oro de la Asociación Nacional de Profesionais da Ensinanza

Manuel Baltar recibe la insignia de oro de la ANPE.
photo_camera Manuel Baltar recibe la insignia de oro de la ANPE.
El presidente de ANPE Ourense, José Manuel Fernández, destacó que este premio es un reconocimiento al  "traballo a prol da ensinanza pública" del presidente de la Diputación

El presidente de la Diputación de Ourense, Manuel Baltar, fue distinguido este sábado por la mañana con la insignia de oro de la Asociación Nacional de Profesionais da Ensinanza (ANPE)  en reconocimiento a su "traballo a prol da ensinanza pública, con apostas como o novo Centro de Innovación da Formación Profesional ‘Eduardo Barreiros”, señaló el presidente de ANPE Ourense, José Manuel Fernández. 

Este reconocimiento al presidente del gobierno provincial, impuesto por el presidente de honor de ANPE España, Nicolás Fernández Guisado, se celebró en el Teatro Principal en el transcurso de la undécima edición del Homenaxe ao Docente, evento organizado por ANPE Ourense en colaboración del Defensor do Profesor y el Observatorio Ourensán da Convivencia Escolar.

El acto estuvo copresidido por el presidente del Parlamento de Galicia, Miguel Santalices, y el secretario estatal de ANPE, José María Cuadrado, contando con la presencia, entre otros, del  subdelegado del Gobierno, Emilio González Afonso, el delegado de la Xunta, Gabriel Alén, y la directora xeral de Formación Profesional, Eugenia Pérez.

Manuel Baltar recalcó que “hoxe non rendemos homenaxe a un docente exemplar como nas 10 ocasións anteriores, hoxe rendemos homenaxe a todos os docentes do ensino público da nosa provincia”. 

En su intervención, Manuel Baltar reivindicó el trabajo realizado por los profesores de la enseñanza pública durante la pandemia: “Nunca escatimaron esforzos, sen diferenzas de clases, sen diferenzas entre as cidades e o rural. Abriron as aulas nas peores condicións, deron as as súas clases con portas e xanelas abertas a cinco graos baixo cero. Levaron adiante protocolos e programacións específicas, duplicando e triplicando o seu traballo”. 

El presidente de la Diputación valoró la necesidad de “homenaxear a aqueles que día a día fan da educación o ben máis grande que pode transmitirse de pais a fillos, de avós a netos, e de Estados e Comunidades Autónomas como Galicia a cidadáns libres e formados intelectualmente para afrontar o futuro como persoas e, o máis importante, como sociedade”.

Te puede interesar