Los municipios ourensanos prevén un auge del turismo

Los asistentes al acto celebrado ayer en el monasterio de Santo Estevo de Ribas de Sil.
photo_camera Los asistentes al acto celebrado ayer en el monasterio de Santo Estevo de Ribas de Sil. (FOTO: MARTIÑO PINAL)
Castro Caldelas, Parada de Sil, A Peroxa, A Teixeira y Nogueira de Ramuín celebran la elección

Los concellos de Castro Caldelas, Parada de Sil, A Peroxa, A Teixeira y Nogueira de Ramuín en Ourense son los incluidos dentro de la reserva de la Biosfera de la Ribeira Sacra, donde sus alcaldes coinciden en que  es algo positivo para la zona. “Trátase de protexer o territorio e conservalo, é algo moi importante para nós”, asegura Manuel Seoane, regidor de A Peroxa, que tiene claro que “todas as novidades son importantes, polo que confío en que isto atraia xente, chama a atención, e ademais esta paisaxe é excepcional”. 

Como él, Aquilino Domínguez, alcalde de Parada de Sil, aplaude esta decisión: “Non teño a menor dúbida de que nos vai beneficiar, a nivel turístico primeiro, máis do que está, e despois a nivel económico, unha das maiores divisas que entran no concello é do turismo, polo que isto é para alegrarse”. 

“En el 2018 reconocieron a Castro Caldelas como uno de los pueblos más bonitos de España, quizás ese fue nuestro mayor impulso, en el plazo de seis meses se incrementó exponencialmente la cantidad de visitas que recibimos, fue increíble”, señalaba ayer Sara Inés Vega, la alcaldesa de Castro Caldelas, quien confía en que con la declaración de la Ribeira Sacra como Reserva Mundial de la Biosfera por la Unesco vuelva a suceder algo similar, repuntando el turismo y favoreciendo, así, la economía de estos lugares.

Aunque todos tienen claro que es algo que impulsará a estos concellos, también apuntan que temen la masificación. “Hoxe a xente busca estos destinos, a tranquilidade e a beleza que atopan na Ribeira Sacra, isto é moi bo para nós, aínda que en determinados puntos, como emabarcadoiros, catamaráns, mosteiros, xa se xunta bastante turista, esperemos que non se masifique máis do desexable”, declara Miguel Antonio Cid, regidor municipal de A Teixeira.

 José César Parente, alcalde de Nogueira de Ramuín, coincide con los demás mandatarios de la Ribeira Sacra, pero quiso subrayar un punto que considera de relevancia: “O máis importante é conservar a nosa paisaxe e a nosa xente, porque sen eles tampouco sería posible, quenes se implican na limpeza, para min, isto tamén é unha homenaxe aos veciños”.

La satisfacción se extiende a la Ribeira Sacra lucense: “Este é un día grande”

Los alcaldes de la provincia de Lugo recibieron también con alegría la noticia. Xosé Lois Maceda, regidor de A Pobra do Brollón, valora que “tralo fracaso que supuxo que non se acadara a declaración de Patrimonio da Humanidade, agora recibimos este recollecemento con satisfacción”, cuando, además, “significará un desenvolvemento turístico importante para a zona”, siempre de la mano de quienes habitan y trabajan en el territorio, “que son os que constrúen a paisaxe”. 

El alcalde de Bóveda, José Manuel Arias,  explica que “sen lugar a dúbidas, este é un paso importantísimo de cara ao turismo, cun título que sinala no mapa mundial a todo o territorio da Ribeira Sacra”. Para su concello en concreto, valora que “somos a porta de entrada á Ribeira Sacra desde Lugo, polo que este é un día grande, no que estamos de noraboa”. En cuanto al gran objetivo a largo plazo, la declaración de Patrimonio Mundial, lo ve más cerca: “Seguro que este novo pulo nos axudará a correxir erros e aprender para seguir mellorando”.

Luis Fernández, alcalde de Sober, concuerda en que “este es un día importante” y que la declaración influirá en el turismo, “cuando ya se aprecia un efecto significativo en el sector al presentar las candidaturas”.

Te puede interesar