Obra de la Plaza de Abastos: el BNG le recrimina a Jácome que no asuma la responsabilidad

Rhut Reza y Luis Seara, candidato del BNG.
photo_camera Rhut Reza y Luis Seara, candidato del BNG.
“Isto amosa a desidia  e a ineficacia do goberno local. Resulta indignante que o alcalde lle bote a culpa aos demais", concluye Luis Seara, portavoz municipal del BNG.

El BNG insta a no recurrir la pérdida de la subvención, pues ve “nulas” las posibilidades y teme que los intereses de demora sigan aumentando.

El candidato y portavoz nacionalista, Luis Seara, dice que los vecinos no tienen por qué seguir pagando “a inoperancia, incompetencia e neglixente xestión” del gobierno local, y recrimina a Jácome que no asuma su responsabilidad.

Aunque atribuye al PP culpa por no justificar “en tempo e forma” la primera anualidad, recuerda al alcalde que “leva tres anos á fronte da alcaldía e que o groso da tramitación da mesma foi no actual mandato”. Además, ve “curioso” que Jácome informase de la pérdida después de que el BNG pidiese acceso, vista y copia al expediente. 

La resolución del ministerio “desmonta toda a argumentación defendida por Jácome ao longo deste tempo”, destaca Seara, al que le llama la atención que “o Concello non informou nin do inicio das obras nin remitiu a documentación”, la  “nula capacidade de xestión” del alcalde al enviar un borrador de nota de prensa la ministerio y no una comunicación oficial, o entregar “de xeito incompleto” certificaciones, incumpliendo la ley al no ahcerlo  de forma mensual. Según Seara, “non se xustificou a subvención nin en tempo, nin en forma nin coa documentación precisa e todo isto produciuse no actual mandato”.

“Isto amosa a desidia  e a ineficacia do goberno local. Resulta indignante que o alcalde lle bote a culpa aos demais, neste caso PP e PSOE, que a teñen, pero que non asuma a sua propia responsabilidade xa que leva  tres anos sen facer absolutamente nada para corrixir a situación. Ata parece que se aleda de que o Concello, e por tanto a veciñanza, saia prexudicada deste despropósito”, concluye.

Te puede interesar