Ourense

OUeC pide al Concello medidas “urxentes" contra los atropellos

Ourense

POLÍTICA

OUeC pide al Concello medidas “urxentes" contra los atropellos

Acto de Ourense en Común en paso de peatones de Peña Trevinca.
photo_cameraActo de Ourense en Común en paso de peatones de Peña Trevinca.

La marea ourensana llevará una moción al pleno de julio en la que pide medidas "urxentes" a través de una modificación de crédito

El portavoz del grupo municipal de Ourense en Común, Martiño Xosé Vázquez, quiso visibilizar en un paso de peatones conflictivo de la rúa Pena Trevinca el problema de los atropellos en Ourense, tema que llevarán en una moción al pleno de este próximo viernes. Vázquez criticó el "sinsentido" de la posición defendida tanto por PP como Democracia Ourensana en el pleno de junio, al asegurar que pretenden que "haxa menos  atropelos pero rexeitan dotalo dunha partida orzamentaria, o que o fai inviable".

OUeC llevará una moción al pleno de julio en la que pide medidas "urxentes" a través de una modificación de crédito, "máis aló das sancións aos peóns, que é o único que se ten feito ata o de agora". La marea ourensana propone, entre otras cosas, "liberar de estacionamentos o espazo previo aos pasos de peóns para facilitar a visibilidade, evitar a dobre fila, ou peraltar pasos onde hai aumentos de velocidade", así como valorar la implementación de más zonas limitadas a 30 kilómetros por hora en la ciudad. 

Martiño X. Vázquez lo simbolizó ayer en un paso de cebra cuyos pivotes disuasorios están "mal ubicados e non protexen a seguridade dos peóns", aseguró. Mostrando un cartel con los datos de los informes da Policía Local, destacó que "entre un e dous casos derivan en resultado de morte para o peón".