El PP de Ourense advierte que el Concello debe 15,5 millones en facturas

Concello de Ourense.
Tras examinar los pagos pendientes de 2023, señalan que muchas orquestas siguen sin pagarse

El Concello de Ourense debe ya 15,5 millones de euros a empresas por facturas impagadas del año 2023. Estos son los cálculos realizados por el grupo municipal del PP de Ourense, tras recibir la información de todas las facturas del año pasado, que han analizado minuciosamente. 

Así, según la fiscalización de los populares, el Concello comenzó este 2024 debiendo a empresas y autónomos una cifra récord de 15,5 millones. La concejala popular Ana Méndez lamenta que “as empresas e autónomos que prestaron servizos ao Concello ou realizaron obras o ano pasado aínda non cobraron” y adelantó que “tardarán tempo en recibir o diñeiro por falta de crédito”.  

Según Ana Méndez, estos datos ponen de nuevo de manifiesto la “nefasta xestión” que está realizando el gobierno local, con el alcalde, Gonzalo Pérez Jácome, a la cabeza. También destaca que “hai empresas que poden seguir adiante sen cobrar as facturas pendentes, pero a outras moitas os impagos estanlles ocasionando un grande prexuízo”. 

 Por otra parte, Ana Méndez recalca que ni el mantenimiento del Auditorio, ni la programación cultural de la ciudad se pueden acometer, debido a que el alcalde “gastou todo o diñeiro destinado para iso en festas”. La edila popular se muestra “atónita”, porque, a pesar de volcar todos sus esfuerzos en las fiestas, “aínda así hai unha grande cantidade de orquestras do ano pasado que continúan sen cobrar, como as das festas da Ponte e San Francisco, entre outras”. 

La deuda afecta también a otros servicios imprescindibles como la Policía Local. “Levamos un ano sen pagar os coches novos da Policía Local e preguntamos se do contrato que asinaron o Concello e a empresa de alugueiro aínda imos ter que pagar os cidadáns os intereses da débeda”, añadió Méndez. 

“Por non falar das reiteradas veces que se dixeron contratacións empregando a figura do contrato menor cun importe ao límite do que permite a lei para non sacalo a concurso público”, prosiguió la concejala del PP ourensano. 

Desde el PP, una vez analizada la documentación, recuerdan que hay facturas todavía pendientes de pagar a una empresa que contrató personalmente el alcalde para registrar el despacho de la Alcaldía y comprobar si había elementos “espías” y una factura de un móvil Samsung por un importe de casi 2.000 euros. Y se pregunta la concelleira: “Por que temos que pagar os cidadáns eses rexistros e quen no Concello precisa un teléfono de tal calibre?”. 

Por último, Méndez manifestó que la deuda del 2023 se incrementó un 56% respeto al año 2022; mientras que cuando el PP tenía responsabilidades en el gobierno “foi a vez na que houbo menos débeda”. 

Te puede interesar