El PP de Ourense defiende su contabilidad y desmiente los audios del hermano de Baltar

Junta directiva del PP de Ourense (Foto:
photo_camera Junta directiva del PP de Ourense (Foto:

La formación popular, a través de un comunicado, señala que la contabilidad del partido está "sometida aos controis legalmente previstos"

El Partido Popular de Ourense ha publicado este lunes un comunicado en relación a la información publicada el pasado sábado sobre unos audios de José Luis Baltar, hermano del líder del PP de provincial. Una publicación que ha llevado al BNG a presentar una denuncia en la Fiscalía de Ourense hace unas horas. La Junta Directiva del PP "desmente o contido da mesma"  y señala que la contabilidad de la formación en Ourense "intégrase na contabilidade nacional do Partido Popular e son sometidas aos controis legalmente previstos, mediante unha auditoría interna e o control do Tribunal de Contas". 

PPdeOU: “As nosas contas pasan un control legal”

Los populares, a través de este escrito, indica que los gastos ordinarios y de funcionamiento del partido, "óbrense mediante os ingresos provenientes das cotas dos seus afiliados, das achegas dos seus cargos públicos e orgánicos, as transferencias dos grupos provincial e municipais, e, por último de transferencias desde a sede autonómica do Partido Popular de Galicia en concepto de axuda para gastos de funcionamento". 

"As doazóns recibidas a favor do Partido Popular de Ourense efectúanse na conta nacional de doazóns aberta para o efecto, sendo as últimas rexistradas no ano 2019"

A mayores, señalan que "as doazóns recibidas a favor do Partido Popular de Ourense efectúanse na conta nacional de doazóns aberta para o efecto, sendo as últimas rexistradas no ano 2019". Indican, además, que en lo que se refiere a los procesos electorales "os gastos en que se incorre sufráganse desde a conta de campaña, que se nutre de achegas da sede nacional e a través de fondos propios, cumpríndose un dobre límite de gasto: o legalmente previsto e o imposto pola Dirección Nacional, máis restritivo que o anterior”. 

Te puede interesar